ההקלטות שפורסמו בחדשות 2 אמש (שני) המתעדות שיחה בין יאיר נתניהו לחבריו  במהלך ערב של בילוי במועדוני חשפנות, ממשיכות לעורר הדים. ל"חדשות הבוקר" הגיע מקורב המשפחה, העיתונאי בני ציפר וסיפק את הציטוט הבא: "היו שמועות שיאיר נתניהו הומו ועכשיו התיאוריות האלו קרסו".

ציפר נשאל על ידי מגיש התכנית ניב רסקין האם כאזרח ישראלי, הוא לא חש זעזוע מהסיטואציה בה נאמרו הדברים, בנוכחות צוות אבטחה של משרד ראש הממשלה ומאמירות מקוממות בעניין מתווה הגז. "מה שמזעזע פה הוא חציית קווי הפרטיות", השיב ציפר. "אני בטוח שיאיר לא דרש את המאבטחים, אני לא יודע מה דרישת משפחת נתניהו אבל נראה לי שהוא לא יכול פשוט לקחת מונית. אם יאיר לא היה בנו של ראש הממשלה זה היה נתפס כעניין שולי שמאפיין את בני גילו. בניגוד לילדי ראשי ממשלה קודמים שהיו אפורים, ילדי ראש הממשלה מככבים בתקשורת. אנשים רעים עלולים להזיק להם, אם היו חוטפים את יאיר או אחיו מה היה קורה במדינה?".

בדיון השתתף גם עודד רז, לשעבר סגן ראש היחידה להבטחת אישים שאמר: "עד היום לא אובטחו ילדי ראשי ממשלות, נקודה. על מה לאבטח אנשים בוגרים במצב של שגרה? לגביי יאיר נתניהו, מאובטח נבון או בוגר לא היה מסבך את המאבטח. רוצה ללכת למועדוני חשפנות? תעשה את זה בחו"ל. בארץ יודעים הכל, ראו מקרה האלוף צ'ייני". רז ביקר את המעשה עצמו של ההקלטה ואמר: "שערורייה שזה הוקלט, מאובטח צריך לסמוך על צוות האבטחה. לא משנה שמדובר בנהג. מה שקורה באוטו צריך להישאר שם, עד היום לא יצא שום דבר כזה, זו תקלה מבצעית וערכית". 

עורך הדין בועז קניג, המייצג את הנהג במשרד ראש הממשלה שהקליט את נתניהו הבן וחבריו, טען כי הלקוח שלו לא הקליט את השיחה מתוך סגירת חשבון כלשהו, אלא כי הרגיש שמדובר בנורמה פסולה שחוזרת על עצמה. "אין שום סכסוך או תביעה שהוא עומד להגיש. היו עוד מקרים בסגנון הערב בו בוצעה ההקלטה, זה לא דבר שגרתי עבור כל אחד לעבור בין מועדוני חשפנויות. גם יאיר נתניהו וחבריו חששו שהשיחה תדלוף והבינו שיש כאן משהו בעייתי".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12