מותה של מזי הדדי, בנפילה ממקום עבודתה בחברה של לב לבייב בבורסה ברמת גן, היא תעלומה שהסעירה מדינה שלמה. מטבע הדברים התקשורת המשיכה הלאה ועוסקת בעניינים הבאים, אך השאלות הקשות בפרשה אינן מניחות לבני משפחת הדדי. בעלה קובי התראיין ל"חדשות הבוקר" (שני) בקשת 12 וסיפר לניב רסקין כי הוא עדיין מחפש תשובות.

"מאז מותה כל יום הוא מלחמת עולם מבחינתי", סיפר קובי על האובדן שלו ושל שלושת ילדיהם המשותפים. "אם הייתי מאמין באחוז אחד שהיא הייתה יכולה לעשות לעצמה משהו הייתי יורד מזה. הייתי מפסיק לדבר וממשיך בחיים שלי למען הילדים. אבל אין לי אפילו אחוז אחד של ספק שהיא לא עשתה את זה, וכל מה שאני מגלה על ההתנהלות שלה באותו היום רק מוסיף לזה. היא קבעה תוכניות כמו תור לרופא והזמינה חברים לשבת. זה נשמע למישהו כמו אדם שהולך להתאבד? הייתי במקום בו היא מצאה את מותה ואין סיכוי בעולם שהיא יכולה הייתה לעשות את זה".

בידי המשפחה סרטונים שצולמו במצלמות האבטחה של הרכבת בה נראית מזי בשעות האחרונות לחייה, כשהיא מלווה באדם זר שהולך אחריה. "אין לי תשובות מי האנשים שרואים בסרטונים, זה יותר מאדם אחד. זה מטריד מאוד, כשאני משחזר את השיחות שלנו אני מבין שהיא הייתה מאויימת, כי פחדה שאני אצא מהבית אפילו. לא היו לה סודות, היא לא בנאדם שידע להכיל דברים כאלה. מי שעשה את זה עשה עבודה נקייה".

במשפחה מספרים כי בקשתם לבצע בגופתה של מזי נתיחה שלאחר המוות אושרה בהתחלה אך בהמשך נדחתה מסיבה לא ברורה. "חתמתי במשטרה על מסמכים, הם רצו לבצע נתיחה וגם הפרקליטות רצתה, אבל מישהו מאבו-כביר (המכון לרפואה משפטית) ממש עמד על זה שאין צורך לעשות נתיחה. כבר ביום שזה קרה אמרתי לאחי שאני חושש להגיע למצב דומה לזה של משפחת תאיר ראדה ז"ל, כי מישהו עשה כאן פאשלה גדולה מאוד. עדיין, לא ארפה מהסיפור הזה לעולם. כאן בתוך הבית שלה יודעים את האמת וכל מי שהכיר את מזי יודע גם כן".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12