מסוק משטרתי שעקב לאחרונה אחרי התנועה בכביש 35, בין בית גוברין לקריית גת, סייע לתפוס נהג שביצע עקיפה מסוכנת בכביש. בהמשך הדרך חיכה, לנהג מחסום משטרתי של ניידות על הקרקע, שם נעצר. ב"חדשות הבוקר" סיפר רס"ר יניב צדקיהו ממשטרת התנועה על ההחלטה לבצע אכיפה בעזרת מסוק: "במסוק נמצא שוטר שהוכשר להיות סייר אוויר ולתת עוד זוג עיניים לכוחות שנמצאים על הקרקע. הוא מדווח לשוטרים בשטח על כל עבירה של בריונות בכביש, כיום יש גם טכנולוגיה שמאפשרת לזהות גם מהמסוק שימוש בסלולרי בנהיגה".

על התגובות המופתעות של הנהגים למעצר בעזרת תיעוד המסוק, סיפר צדקיהו: "הם די מופתעים, יש מקרים שאומרים תודה, אבל בדרך כלל אנחנו שומעים שאלות כמו: "מאיפה ראיתם?", "איך ראיתם". ה-WAZE עדיין לא יכול להתריע על פעילות המסוק ונהגים מופתעים".

עו"ד אילון אורון, מומחה לדיני תעבודה, ציין בשידור כי החידוש של המשטרה לא מבטיח הרשעה וודאית. "שוטר יכול להביא ראייה אבל הנהג יכול לעורר ספק בעזרת התיעוד. לא תמיד אפשר להראות לוחית זיהוי וניתן לטעון שזה מישהו אחר. עקיפה כמו שרואים בסרטון זו עבירה שעונש המינימום בגינה הוא שלושה חודשי פסילה בפועל". המסקנה לנהגים היא כי גם אם אתם לא רואים את השוטרים על הכביש, יכול להיות שהשוטרים מתצפתים עליכם מהאוויר ממש עכשיו. 

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12