200 ימים שנעמה יששכר מוחזקת בכלא הרוסי והבוקר (ראשון) תטוס אמה יפה למוסקבה פעם נוספת ותיפגש עימה. יששכר סיפרה ב"חדשות הבוקר" כי היא מוטרדת מהאפשרות שבעקבות גזר הדין, בתה תועבר לכלא אחר ובתנאים מחמירים יותר: "יש שמועות שכשיש גזר דין עוברים לכלא מרוחק יותר, החורף מתחיל ואני חוששת שהיא תגיע לסיביר".

יששכר סיפרה על הכנותיה לקראת המפגש עם נעמה: "אביא לה בגדים חמים ומגוון אגוזים ועוגיות ואספר לה על כל התמיכה והאהבה שיש לה פה. אני כבר חצי שנה לבד שם וכל הזמן הזה הייתי בחוסר ידיעה שיש משהו פוליטי מאחורה. חשבתי שזה עניין אמריקאי ורצתי אליהם כל הזמן, לא העלתי בדעתי שזה בעצם משהו של ישראל, ארצות הברית ורוסיה. אני ממש מקווה למסור לה מידע חדש, הבטחתי לה שראש הממשלה ונשיא המדינה עושים את כל המאמצים להוציא אותה. אני מבקשת לזרז את זה, אני דואגת לשלומה הנפשי ומקווה לאיזשהו קצה חוט, לתקווה".

מה את יכולה לספר על התנאים שבהם היא מוחזקת בכלא, ממה שראית במו עיניך ושמעת ממנה?
"אני לא רוצה לסכן את הבת שלי אז אשמור על שתיקה. היא מגנה עלי הרבה ולא מספרת, היא אומרת שנדבר בחוץ. יש מצלמות ומאזינים לנו בטוח, אני די נזהרת ממה שאני אומרת לה או שהיא אומרת לי. אני לא יכולה להחליף איתה מכתבים, אני מצמידה לה את המכתבים לשמשה וככה היא קוראת אותם".

נעמה כבר 200 ימים בכלא. את מוטרדת שהיא עלולה להישבר?
"אני תמיד דואגת למורל שלה ומעודדת אותה, יש לה עליות ומורדות. היא לא רואה אור שמש כמעט, יוצאת לחצר שעה ביום ומאוד מאוד קר עכשיו. כשאני עזבתי היו חמש מעלות ואפילו הרגשתי פתיתי שלג. את השמיים היא רואה רק דרך הסורגים וחסרים לה ויטמינים ומזון בסיסי".