סוף שבוע מתוח בשדרות, שם נפלו רקטות, כולל אחת שנחתה בשטח גן ילדים. ב"חדשות הבוקר" הגיעו לעיר ושוחחו עם זוהר אביטן, מנהל המרכז הקדם אקדמי במכללת ספיר ותושב המקום. "אחרי שנשמע צבע אדום ורצנו לממ"ד שמענו רעש של ניפוץ זכוכיות", שיחזר אביטן את אירועי ארוחת השישי בביתו. "חלון בבית נשבר, הרקטה ננעצה על הכביש ליד הבית, גם הרכבים שלנו נפגעו. התרגלנו במשך השנים שבכל רגע יכול לקרות משהו, אנחנו כמו אנשים שגרים בפתח הר געש. זה הבית שלנו, יש מדי פעם אירועים של 15-20 שניות אבל החיים ממשיכים והעיר מתפתחת. שהמנהיגים יחליטו אם הולכים למלחמה, לשלום או שלא עושים כלום".

הכתב הצבאי יוסי יהושע ("ידיעות אחרונות"), דיבר באולפן על המצב הביטחוני לאחר הצהרת טראמפ. "הייתה תקלת יירוט של כיפת ברזל שיש לתחקר כי בנס לא היו נפגעים", ציין יהושע והוסיף, "אני מעריך שיהיה שבוע שקט אחרי שארגוני הטרור הוציאו קיטור. יש תיאום בטחוני בין הצדדים ולראייה צה"ל לא ירה בסוף השבוע. חמאס איפשר ירי, כי הוא לא הצליח להוציא את ההמונים לרחובות באיו"ש. אני מעריך שהצדדים לא רוצים הסלמה והגל הזה מאחורינו".

"מה שבלתי נסבל הוא מה שקרה בוואדי ערה", התייחס אלוף (מיל') נועם תיבון, לשעבר מפקד אוגדת איוש, לאירועי זריקת האבנים על אוטובוסים אתמול (שבת), בתוך שטח ישראל. "אלו אזרחי מדינת ישראל וצריך שתהיה שם נוכחות של כוחות הביטחון, לצד הידברות עם ההנהגה המקומית". במבט קדימה העריך האלוף: "יש שבוע שצריך מאוד להקפיד בו, ההידרדרות לא תמיד בשליטה. צריך עבודה מאומצת של השב"כ למנוע פיגועים, כי יש מוטיבציה גבוהה להוציא פיגוע".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12