תום יער היא קומיקאית עסוקה. במקביל להשתתפותה ב"ארץ נהדרת" כנטע ברזילי ואגס קימל, היא צילמה סדרה חדשה ליס ומחר (שישי) תעלה עם מופע הסטנדאפ שלה על בימת הזאפה אמפי שוני. ב"חדשות הבוקר" סיפרה יער על תקרית שהתרחשה במהלך צילומי הסדרה החדשה בכיכובה, ששמה הזמני הוא "הפרויקט של תום יער".

אחת השחקניות שהשתתפה בסדרה היא רותם סלע. "במהלך הצילומים נרשמה פציעה קשה. נתתי לרותם סלע האהובה והמצחיקה והמדהימה לאכול קקטוס. הבאנו לה קקטוס אחד דמה, אחד שאין לו בדיוק קוצים. לידו היה קקטוס גדול, ורותם אכלה את הקקטוס האמיתי", סיפרה יער.

הדרמה על סט הצילומים הייתה גדולה. "היו לה מלא קוצים בלשון, מלא. באיזשהו שלב אמרתי: 'היום הזה גמור, אין את היום הזה יותר, אין את הפרק הזה, אין כלום'", סיפרה יער. "אבל רותם הייתה ממש אלופה ופשוט שיחקה עם הקוצים".

רותם סלע ב"הפרויקט של תום יער" (צילום: מתוך סטורי של תום יער, מתוך instagram)
רותם סלע בסט צילומי הסדרה | צילום: מתוך סטורי של תום יער, מתוך instagram

נשמע כואב מאוד. מה את יכולה לספר על עלילת הסדרה?
"כל העלילה משונה מאוד. עזבו, אני לא אעשה ספויילרים כי זה באמת עולה עוד מעט, בקיץ. יס נתנו לנו חופש משוגע, עשינו ממש ממש כיף. אחרי "שביל ישראל" ו"עושה בגרות" רצינו לעשות פרויקט קטן ומוזר, בוטיק".

את מתרגשת לקראת ההופעה בשוני?
"זו פעם שנייה שאני עושה את זה, אז אני לא היסטרית. זה אותו הדבר פשוט בגדול, באמת. ההופעה לכל המשפחה, אז אם אתם משפחה חמודה אתם ממש מוזמנים".

אז תהיה צנזורה הפעם?
"מה זה אומר צנזורה? מי יצנזר אותי? יבוא האמפי התנכ"י הרומאי ויגיד לי 'לא, שקט'?. יהיה נייס, פרוע וגס".