סרטונים שהופצו בשבועות האחרונים העלו על סדר היום את מה שקורה בכבישי הדרום. התנהגותם של צעירים מהפזורה הבדואית, שכוללת נהיגה פרועה עם נשקים שלופים וירי לאוויר כשהם רעולי פנים, חשפה את כל המדינה למה שקורה ב"דרום הפרוע".

יפעה אסור מכירה מקרוב את הציבור הבדואי. היא הקימה מרפאה ביישוב תל שבע ולטענתה, יום אחד חוותה אירוע שלא תשכח לעולם. לדבריה, היא הוזמנה לפגישה עם אחד מהתושבים שביקש ממנה לנסוע יחד לביתה של אמו, כדי לדבר איתה על מקרה שקרה כביכול במרפאה שניהלה.

"פתאום מישהו קפץ עליי ברכב, הצמיד לי סכין לגרון ואמר תעשי מה שאני אומר או שאני רוצח אותך", היא שיחזרה בשידור חי בתכנית "חדשות הבוקר" (ב'). לטענתה של יפעה היא חשה בסכנת חיים ממשית. "הייתי חייבת להציל את החיים שלי, עשיתי מה שהוא אומר. מאוחר יותר כשניסיתי לברוח הוא היכה אותי באגרוף, שבר לי את היד והתחיל לאזוק אותי. אמרתי לו שאני בהיריון, שיש לי ילדים קטנים ושיירחם עליי".

לדבריה, התחנונים לא עזרו ואותו אדם תקף אותה באלימות קשה. "הוא הטיח אותי כפותה על האדמה והתחיל למלא אותי בחול, חשבתי שהוא עומד לשחוט אותי. אמרתי 'שמע ישראל' ואז הוא לקח את האוטו ונסע משם. נאבקתי עד שהצלחתי להתיר את הקשרים וברחתי מהמקום בריצה, בלי להסתכל לאחור".

יפעה סיפרה כי ניגשה למשטרה שפתחה בחקירה נגד האיש, בסיומה נגזרו עליו עשר שנות מאסר. "אני מכירה שלוש נשים צעירות שנעלמו כאילו שהאדמה בלעה אותם. יש רציחות ביישובים הבדואים ואף אחד לא מדבר על זה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12