זה היה אמור להיות הערב המאושר בחייהם של מאור טולדו ובת הזוג שלו, אלא שבמעמד החופה העניינים השתבשו מאוד. טולדו שבר את הכוס בעוצמה כל כך חזקה, ששברי הכוס חדרו לתוך רגלו. תחילה ניסה להתעלם מהכאב העז ולהמשיך באירוע כרגיל, אלא שהכאבים הלכו והתחזקו עד שלא הייתה ברירה אלא לפנות אותו לבית החולים.

"זה כאב ברמות שאי אפשר להסביר", הודה טולדו בשיחה עם נסלי ברדה, "הרגשתי את המכה אבל בהתחלה לא הבנתי את רמת הפציעה. ניסיתי להוריד פרופיל למרות שכאב לי. כשהאורחים נכנסו לאולם התיישבתי, הורדתי את הנעל וראיתי מלא דם. כשהורדתי את הגרב הבנתי את חומרת הפציעה, שיש לי חתך עמוק ברגל".

טולדו לא רצה שהאירוע ייהרס וניסה להמשיך כרגיל. "לא רציתי להראות סבל. כולם קפצו עלינו וניסיתי איכשהו להעביר את זה, לשרוד, בעזרת האדרנלין וההתרגשות. אשתי ידעה הכל, אמרתי לה. היא הייתה קצת בהלם, הראש לא היה במקום".

החתן שבר את הכוס, נפצע ופונה לבית החולים (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת 12)
"ניסיתי להתעלם מהכאב, לא להראות לאורחים - שלא יתבאסו" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת 12

בשלב הזה הוזעק לאולם החובש יוסף סוויד. "קיבלתי קריאה על חתן שנפצע במהלך החופה. הגעתי למקום תוך זמן קצר באופני האמבולנס שלי", תיאר סוויד, "החתן יצא אליי כשהוא מדמם ברגל. נתתי לו טיפול ראשוני: חיטאתי את הפצע וחבשתי את הרגל בצורה שתאפשר לו לדרוך עליה ולהמשיך רגיל בערב המיוחד שלו. וכך היה".

ניסית לעודד אותו?
"אמרתי לו שאפשר להמשיך אבל שזה חתך עמוק ושיצטרך אחרי החתונה לקבל טיפול, שלא יזניח את זה. שמחתי מאוד שאחרי החבישה הוא קם על הרגליים והמשיך לרקוד, שזה לא קילקל לו את הערב".

מאור, מתי אתה מבין שבכל זאת אי אפשר להמשיך באירוע?
"אחרי החבישה הראשונית היה את הסלואו. שרדתי את הסלואו ואחר כך החובש עשה לי חבישה יותר טובה. ניסיתי להתעלם מהכאב, לא להראות את הכאב לאורחים, שלא יתבאסו, לשמוח עם האישה כמה שאני יכול, לא להתעסק בזה, אבל כאב לי ממש. הייתי עם כאבים חזקים והראש לא היה במקום. גם הראש של האישה היה עליי. ניסינו כמה שיותר, אבל כן סגרנו את האירוע מוקדם מהצפוי והלכנו לבית החולים. בסביבות 23:30 קיפלנו את החתונה".

הרופאים הופתעו כשחתן וכלה נכנסו למיון?
"הייתי חייב לקבל טיפול ברגל שלי, היא דיממה והייתי עם כאבים. יש חוויות טובות מהאירוע, כן ניסינו כמה שיותר ליהנות, אבל זה שיבש את הערב".