לאחר ששר האוצר משה כחלון תקף בימים האחרונים את קודמו בתפקיד יאיר לפיד ("הוא לא עשה כלום"), הגיע הבוקר יו"ר "יש עתיד" לראיון ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין והגיב לדברים. "אני מקנא בכחלון, היה לו מזל  שהעברתי לו כלכלה חזקה, אני מאחל לכחלון חג פסח שמח". 

בראיון חגיגי התייחס לפיד לשורה של נושאים, תחילה למתיחות הגוברת בגבול עזה ואמר: "אסור שמה שקרה בצאלים יקרה. 'צעדת המיליון'? צריכים להיות זהירים אך להגיב קשה לכל ניסיון לחצות את הגדר. אני מעריך שזה יהיה פחות חמור ממה שנראה. הבעיה היא שלממשלה אין מדיניות לגביי עזה, כראש ממשלה לא הייתי נותן שיתפתח משבר הומניטרי ברצועה. זה שישראל לא אחראית למשבר בעזה אלא חמאס, לא פותר אותנו מלטפל בו. אם תהיה מגפה ברצועה היא תגיע גם לישראל".

על טענותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שטוען לרדיפה, אמר לפיד: "גורמי אכיפת החוק לא רודפים את ראש הממשלה. מרוב תחושת נרדפות נתניהו מערער את אמון האזרח בכל מערכות המדינה". על חקירות ראש הממשלה והקשרים בין מילצ'ן ללפיד עצמו אמר חבר הכנסת: "מילצ'ן? מותר לאדם שיהיו לו חברים, לא דיברנו זמן רב".

"בבחירות הבאות הציבור יבחר ביני לבין נתניהו", הבהיר לפיד ודחה את תוצאות הסקרים שמציגים ירידה של מפלגתו, "אני מאמין שאוכל להקים ממשלת אחדות עם הליכוד והעבודה. האם נצרף את בני גנץ? ממשיכים להיפגש איתי כי אני לא מספר מה היה".

לסיום, התייחס לפיד לפרשת יעקב פרי שנאלץ להתפטר לאחר מספר פרסומים ובהם תחקיר "עובדה"  שערערו קשות את אמינותו של חבר הכנסת לשעבר מ"יש עתיד". לפיד אמר על כך: "הייתי עצוב על העזיבה של יעקב פרי, זה משהו מנעוריו שבא ורדף אותו, סיפור מלפני 56 שנה. בכל אופן, העזיבה שלו מראה שאנחנו מפלגה עם ערכים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון-חמישי ב-06:15, ערוץ 12