החלטתו של ניצב רוני ריטמן, מפקדת היחידה "להב 433" במשטרה לפרוש מתפקידו, ממשיכה לעורר הדים. בתכנית "חדשות הבוקר" קיימו דיון בנושא בהשתתפות השופט בדימוס שלי טימן, שטען: "רוצים להוריד את ריטמן, שופטים חוששים מהג'יהאד הפמיניסטי". השופט בדימוס הסביר: "הייתה כוונה 'להוריד' שני אנשים מוכשרים, רוני ריטמן ומני יצחקי, שעובדים על תיקים מסוימים שמתחילים בספרות 1ו-2, ונמשכים בכמה אפסים (רמיזה לתיקי אלף ואלפיים, בהם נחקר ראש הממשלה נתניהו). המפכ"ל רוני אלשיך הבין את העניין ולא רצה להתערב. הבעיה היא ששופטים חוששים מהג'יהאד הפמיניסטי, הסיכוי של אדם העומד לדין בעבירת מין לצאת זכאי, הוא קרוב לאפסי".

חברת הפאנל ג'ודי שלום ניר מוזס, טענה כי מאחורי המתלוננת כנגד ריטמן עומד קצין משטרה בשם גיא ניר, אותו האשימה בשחיתות. "הכל התחיל מזה שריטמן הורה לחקור את גיא ניר, שנמצא ביחסים קרובים עם הקצינה, שכביכול הוטרדה מינית. אחרי 10 שנים היא חשה מוטרדת? מילא אם ריטמן היה אונס אותה או נוגע לה בחזה, אבל נשיקה על היד? זו סתם נקמנות. מקומם שזה קורה לקצין מוערך כמו ריטמן, בג"צ פוחד מהג'יהאד הפמיניסטי והיד על ההדק קלה".

מי שהתנגדה לדבריהם של טימן וג'ודי, היא כתבת "חדשות הבוקר" מירי מיכאלי, שהגיבה לדברים: "במושג ג'יהאד פמיניסטי יש שנאת נשים. לרוב אני יוצאת מנקודת הנחה שהאישה אומרת את האמת. היא מעמידה את עצמה במקום מאוד לא נוח, אם הייתי מוטרדת אני לא יודעת אם הייתי רוצה לצאת ולספר על זה".

"יש תחושה שהצדק הוא לא מה שמנחה את המערכת", ציין איש התקשורת החרדי איציק סודרי, לשעבר היועץ של תנועת ש"ס. "בכיר במערכת הפוליטית אמר לי: 'קמנו בבוקר, מישהו הפריע לנו פוליטית, אז הורדנו אותו ונגמר הסיפור'. מפחיד לשמוע דבר כזה".

עו"ד חי בר אל, המייצג את המתלוננת נגד ריטמן, הגיב מאוחר יותר בתכנית. "בג"צ אמר חד וחלק שיש ראיות לכך שהאיש (ריטמן) רדף אחריה, גם המפכ"ל השתכנע שהיה אירוע. בראש להב 433 עומד מישהו שרדף אחרי פקודה שלו, משך אותה בכוח אליו וניסה לחבר ולנשק אותה. ההאשמות של ג'ודי הן הוצאת דיבה, כל מי שיכפיש את הקצינה יקבל תביעת דיבה, כמו שניצחנו את בג"צ, ננצח את אלשיך בתביעת דיבה ואם צריך, גם את ג'ודי".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12