המערכת הפוליטית והרשתות החברתיות סוערות, לאחר החלטת הנשיא רובי ריבלין שלא לחון את אלאור אזריה. תומכי החייל, טוענים כי הנשיא הפקיר אותו ואיבד את הלגיטימיות, כשמנגד, בשמאל הפוליטי זועקים על אבדן הממלכתיות ופגיעה במוסד הנשיאות בעקבות המתקפות. ברשתות אף מסתובבת תמונתו של הנשיא, כשלראשו כאפייה. הבוקר פתחה המשטרה בבדיקה בניסיון לאתר את האחראים לפרסום התמונה המסיתה. 

"כאפייה? הרגשתי לא בנוח עם זה אבל אז הבנתי שיש פה מוסר כפול, כי אנחנו לא שונאים ערבים", התייחס לנושא חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד. הוא דיבר ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין והמשיך במתקפה של חבריו למפלגה על הנשיא: "ריבלין התמכר לחיבוק התקשורתי, הוא איבד את הלגיטימיות שלו. אבדוק אפשרות להדיח את רובי ריבלין מתפקידו. הוא נשיא "נישתי" שלא מייצג את כולם. אין ויכוח שאזריה טעה, אבל לא חיילים מרגישים שהם צריכים להסתובב עם עורך דין ואת זה צריך לשנות. חברי הכנסת צריכים להחזיר לעצמם את זכות החנינה".

זווית אחרת לנושא סיפק הפרופסור עודד מודריק, לשעבר שופט בית הדין הצבאי לערעורים, שאמר: "אין שום סיכוי להדחת הנשיא, ההחלטה של רובי ריבלין סבירה ביותר. הוא הסתכל לתוך הצבא פנימה ועל העולם כולו. ריבלין עושה את שיקול הדעת שלו ולא צריך לשקף את דעת הציבור. צריך להרוג מחבלים, אבל להתנהג כחיילים ולא ככנופיות".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12