בזמן שכל העת מודיעה המשטרה על עוד ועוד חקירות בחשד לשחיתות, אתמול בישרו רשויות החוק גם על סגירה של תיק שכזה. איש העסקים, רמי לוי, וראש עיריית מבשרת ציון, יורם שמעון יכולים לנשום הבוקר לרווחה. המשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית כדי להעמידם לדין בגין עבירות מרמה.

"התחושה מצוינת, מראש ידעתי שזה מה שהולך לקרות", הגיב הבוקר רמי לוי לדברים בראיון ל "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. לוי הוסיף: "ברגע שהבנתי על מה חוקרים אותי היה לי ברור שאין פה כלום ואני חף מפשע. אני בעל חברה ציבורית ולא נעים שכותבים שעצרו אותך, אבל ידעתי שחוקרים אותי על משהו שלא יכול להיות. זה כמו שיגידו לך שעברת באדום ואין בכלל רמזור".

לוי נשאל אם מישהו חיפש אותו או ביקש "לתפור לו תיק", והשיב: "כנראה שמדובר בחילוקי דעות בתוך מועצת מבשרת ציון. ניסו ללכלך על ראש המועצה והכניסו את שמי כדי לתפוס כותרות. בעבר אנשי עסקים ניסו להכפיש את שמי אבל אחרי שגילינו מי הם הסתדרנו והכל היה בסדר". לדברי לוי, את הבשורה על סגירת התיק קיבלה ראשונה אשתו, ששמעה על כך מכלי התקשורת. "היא אמרה לי רמי, פעמיים חג שמח. לא נעים שמשטרה נכנסת אליך הביתה בשש בבוקר כשאתה לא יודע מה החשדות. עכשיו התחושה היא נהדרת".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12