בכל פעם שחבר הכנסת אורן חזן שומע הערות על עסקי ההימורים, הזנות והסמים מעבר לים שנקשרו בשמו, הוא מתפוצץ. זה גם מה שקרה אתמול בכנסת, כשהפעם הפיצוץ היה מול חבר הכנסת מיקי רוזנטל ("המחנה הציוני"), בדיון בוועדת הכנסת שעסק בשכרם של הח"כים. היום (שלישי), הגיע רוזנטל לראיון ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. הוא הביע חרטה על כך שנגרר, כהגדרתו, לפרובוקציות של חזן, אך השמיע כלפיו את אותן אמירות. בשלב הזה הוזמן חזן לפאנל ובין השניים נרשם עימות קולני וחריף, בשידור חי.

"מיקי, אולי תשתוק?" פתח חזן, שהוסיף העלבות מבישות כלפיי אשתו וילדיו של ח"כ רוזנטל. "מי אתה שתתן לי ציונים?", השיב לו רוזנטל. "חזן הוא פרחח קטן, 'כלומניק' שמעשן סמים וסוחר בזונות, שאביו מפעיל ערוץ פורנו פיראטי". חזן הגיב: "בוא תהיה אמיץ וניפגש בבית המשפט. רוזנטל הוא איש קטן, ושקרן שמכפיש ומקלל כי אין לו תשובות לעניין. אם הוא לא היה צועק עליי אתמול, בכלל לא היו מראיינים אותו. צפו להפתעות גדולות בכנסת, כי כולם הבינו שהדיבורים האלה כלפיי לא יהיו יותר".

הפרשן הפוליטי, חיים לוינסון ("הארץ") שלקח גם הוא חלק בפאנל, סיכם: "פני הכנסת כפני הדור. הציבור היום יותר חם, יותר רב. אלו דמויות שיש בציבור, תוססות יותר, וכנראה שזה מה יש".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12