לקראת העונה החדשה של "נינג'ה ישראל" שתעלה בשבת בקשת 12, הפך מתמודד התוכנית בני יפרמוב בן ה-28 לאיש זקן מאוד ונסע להתאמן בחוף הים. הוא הפתיע את הרוחצים עם כמה פעלולים נועזים שביצע, ואפילו שותפי הסוד לא האמינו: "השחקנית שהייתה איתי, אליסה, באמת פחדה. כל הצעקות שם לא היו משחק בכלל", סיפר יפרמוב ב"חדשות הבוקר".

"היא לא הייתה מודעת למה שהולך לקרות. אמרו לה שיבוא מישהו ויקפוץ קצת, היא לא ידעה שזה יהיה בעצימות כזאת", סיפר יפרמוב. "היא חשבה שאני רק אעשה קצת מתח, אז התגובות שלה היו מצחיקות". יפרמוב נוהג לפקוד את חוף הים שבו צולם הסרטון באופן קבוע, אבל זו פעם ראשונה שהוא ביקר שם כזקן בן 82: "זה חוף שאני מתאמן בו לא מעט, זה מצחיק פתאום לבוא אליו בתחפושת. יש בחוף הזה אנשים מבוגרים שהם מדהימים לא פחות".

יפרמוב חשף שישב בחדר האיפור שעות ארוכות עד שהפך לזקן. "איפרו אותי במשך חמש שעות, אלה שכבות גדולות של איפור. בשביל בן אדם על קוצים כמוני זה דבר לא פשוט". זה היה ניסיון המשחק הראשון של יפרמוב, שביום יום שלו הוא בכלל פארקוריסט: "אני מגיע מעולם הפארקור וכל המטרה בפארקור זה לדעת לעבור מכשולים. זה שילוב של אקרובטיקה והרבה מסלולי מכשולים. אני מתעסק בזה הרבה זמן וגם מלמד".

בעונה הקודמת יפרמוב הגיע למקצה חצי הגמר ונפל במכשול זינוק הטבעות הקטלני. בעונה החדשה ישוב יפרמוב למסלול, שיורכב מ-60 מכשולים חדשים שהגיעו מאוסטרליה, וינסה להגיע אפילו רחוק יותר. מתמודדים אהובים נוספים מהעונה הקודמת יחזרו לסיבוב נוסף, ביניהם מתן בלו, אדם ברוטמן, יובל שמלא, סול בוסיאן ואמור פז.