"אל תפיל את המיליון" סוגרת עונה ראשונה. כ-250 אלף גולשי mako נרשמו למשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון במקביל לשידור השעשועון בטלוויזיה וניסו בעצמם לשמור על המיליון. כ-36 אלף שחקנים השיבו בו זמנית על כל שאלה וניסו להיות השחקנים הכי טובים במשחק האון ליין כדי לקבל את הטלפון המיוחל מימית סול וארז טל.

אין תמונה
מסיימים עונה עם זוכה ב - 100,000 ש"ח!

הערב בפעם האחרונה דנה כהן מרחובות קיבלה את הטלפון המיוחל. השאלה הראשונה שנשאלה הייתה "ערב ראש השנה נחגג ביום שני, מתי יחול יום כיפור?" בעזרתם של בני משפחה היא חישבה וענתה נכונה "חמישי". השאלה השנייה הייתה "איזה מעמד לא קיים אצל הנמלים?" לאחר היסוס קל היא שמה את כל הכסף על התשובה "מטפלות" וצדקה בגדול. השאלה השלישית והקובעת הייתה "איזו מדינה לא שוכנת על אי?", דנה ענתה במהרה וללא כל היסוס "ניקרגואה" וזכתה בכל הכסף.

לאורך העונה נשאלו עשרות שאלות, חלקן קלות וחלקן קשות אך מתוך כל המאגר, הייתה שאלה אחת שהפילה הכי הרבה שחקנים ברשת. באחת התכניות נשאל הזוג ששיחק באולפן "מהיכן הגיעה המכשפה הרעה שדורותי נחתה עליה עם ביתה המעופף בארץ עוץ?". רק 22 אחוזים מהשחקנים במשחק האון ליין ידעו ש"מזרח" היא התשובה הנכונה. לעומת זאת, השאלה "איזו אפשרות לא קיימת בפייסבוק?", שנשאלה באחת התכניות, הייתה השאלה בה אחוז ההצלחה היה הגבוה ביותר - 98 אחוזים מהשחקנים ידעו את התשובה הנכונה מתוך ארבע התשובות האפשריות.

מעבר למשחק האון ליין באתר, פותח לראשונה בישראל משחק טריוויה 24/7 של "אל תפיל את המיליון" בו אתם יכולים לשחק בכל עת, מתי שתרצו ולנסות בעצמכם לשמור על המיליון. כאמור, המשחק הינו בלעדי בישראל ואף מדינה בה משודר השעשועון, לא הציגה משחק טריוויה כזה. עד היום שוחקו במשחק הטריוויה מעל ל10.5 מיליון משחקים.

>>העונה הסתיימה אבל המשחק אל תפיל את המיליון מחכה לכם באתר, רק אל תפילו את המיליון

העונה שיחקו יותר גברים מאשר נשים, כ-60 אחוז היו גברים לעומת כ-40 אחוז נשים בלבד. מבין כל השחקנים, כ-30 אחוז היו מעל גיל 40. 24 אחוזים מהם מתגוררים בצפון הארץ, 16 אחוזים מהם מתגוררים בדרום ורובם המכריע שיחק ממרכז הארץ.

>>התמכרתם למשחק? כנסו עכשיו לשחק בגרסת ה-24/7 של אל תפיל את המיליון

>> רוצים לצפות שוב? אל תפיל את המיליון בפרקים מלאים לצפייה ישירה