אלפי גולשים נכנסו הערב ל-mako ושיחקו במשחק האון ליין של "אל תפיל את המיליון" בזמן התכנית הראשונה עם ארז טל. מתוך כל אלפי השחקנים שהשתתפו 61 אחוזים מהם היו גברים ורק 39 אחוזים היו נשים. קבוצת הגולשים העיקרית הייתה בגילאי 18-39 אבל היו גולשים בכל הגילאים ואפילו שלושה גולשים מעל גיל 80. בסוף התכנית רק אחד קיבל את הטלפון המיוחל וקיבל את ההזדמנות לשחק בשידור חי עם ארז טל וימית סול על 100 אלף ש"ח.

>> כנסו עכשיו לשחק במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון

אל המקום הראשון והשחקן הכי טוב הערב הגיע גבי מכפר סבא. גבי עלה לשידור, קיבל 100 אלף שקל וכל שהיה עליו לעשות הוא לשמור עליהם למשך 3 שאלות בלבד. גבי נשאל אילו פרחים מופיעים בשיר הפתיחה של "רחוב סומסום"? ארבע תשובות עמדו בפניו של גבי - כלניות, סביונים, נרקיסים ושושנים. בתום חצי דקה, החליט גבי לפצל את מאה אלף השקלים ולשים 75 אלף ש"ח על שושנים ואת היתר על כלניות. אך לצערו, התשובה הייתה סביונים וכל הכסף נפל.

לאחר שכל הכסף נפל, ניתנה האפשרות גם למקום השני הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון לנסות לקחת את הפרס הגדול של מאה אלף השקלים. לשידור החי עלו אלעד ושרון מתל אביב שנשאלו את השאלה הבאה - למי יש יותר "פלאפלים" על הכתפיים? בפניהם עמדו ארבע תשובות אפשריות - אלוף, תת אלוף, סגן אלוף ורב סרן. בתום חצי הדקה החליטו השניים להניח את כל הכסף על "סגן אלוף". מאחר וזו התשובה הנכונה, הצליחו השניים לשמור על הכסף ולהמשיך לשאלה הבאה.

בשאלה השניה עמדו בפני השניים רק שלוש תשובות אפשריות - ארגנטינה, אורוגוויי ופרו. השאלה הייתה איזו מדינה לא גובלת בצ'ילה? בתום חצי דקה של התלבטות, החליט אלעד לשים את כל הכסף על "אורוגוויי" וצלח את השאלה השניה.

אין תמונה
בשאלה האחרונה עמדו בפני אלעד ושרון שתי תמונות של אישים מפורסמים בעולם ואלעד התבקש לענות מי נולד מוקדם יותר. אחרי חצי דקה של מתח אלעד הצליח לזהות את וינסטון צ'רצ'יל בתמונה הראשונה והחליט להמר עליו ובכך הפך לזוכה הראשון של משחק האון ליין של אל תפיל את המיליון  וגרף לכיסו 100 אלף שקל.

רוצים גם? חושבים שאתם יכולים לשמור על הכסף ולא להפיל את המיליון? הצטרפו אלינו ביום שישי הקרוב בשעה 21:00, שחקו במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון ואולי אתם תעלו לשידור ותקבלו הזדמנות לשחק בשידור חי ולזכות.

רוצים לשחק כבר עכשיו ולהתאמן לקראת המשחק האמיתי? היכנסו לגרסה המלאה ותוכלו ללמוד את המשחק ולשחק להנאתכם.

שימו לב! למשחק שתי גרסאות כאשר אתם משחקים מול התכנית ודאו כי אתם בעמוד משחק האונליין. כאשר אתם מעוניינים לשחק להנאתכם מול המחשב ודאו כי אתם בעמוד משחק ה-24/7

אל תפיל את המיליון, רביעי ושישי, ב-21:00