חדי העין שמכירים את דוד פורטל מהעיר הדרומית אופקים, כנראה גם זיהו אותו בפרומואים לתוכנית הריאליטי החדשה של אנה ארונוב. פורטל, בן 35 שנולד וגדל בדרום הארץ משתתף בימים אלו ב"לאהוב את אנה", ריאליטי חדש שבו אנה ארונוב יוצאת לחפש אהבה וממה שאנחנו שמענו - היא לא תעצור עד שתמצא אותה.

אנה ארונוב בפרק הבכורה (צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת)
אנחנו כבר אוהבים אותה. אנה ארונוב | צילום: מתוך "לאהוב את אנה", שידורי קשת

עורכי התוכנית לא היו הראשונים לזהות את פורטל כרווק שווה וכבר בשנה שעברה הוא הופיע ברשימת הרווקים והרווקות הנחשקים ממש כאן באתר mako. במהלך השנה האחרונה הוא התמודד בבחירות לרשויות המקומיות ואפילו נבחר להיות חבר מועצת העיר אך נראה שבין כל העיסוקים, זוגיות עדיין לא הזדמנה לו. האם עם אנה יהיה לו קליק? עוד מוקדם לדעת אבל בינתיים בואו נעשה סדר בחוקי הריאליטי החדש על המסך.

ב"לאהוב את אנה" (פרק הבכורה הערב ב-21:00, ערוץ 12), אנה ארונוב תועדה במסע אישי וחשוף בדרך למציאת אהבה. במהלך הצילומים, ארונוב יצאה ל-12 דייטים ראשונים עם רווקים מרחבי הארץ אבל רק עם חלקם היא החליטה להמשיך לדייט שני. מתוכם רק עם שניים היא יצאה לדייט שלישי - ולבסוף בילתה סוף שבוע שלם עם בחור אחד בלבד, זה שכנראה כבש את ליבה יותר מאחרים. את התהליך כולו ליווה הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, שניהל עם אנה שיחות ייעוץ במשך כמעט 24 שעות במצטבר. כדי לאפשר לעצמה להתרכז בתהליך, ארונוב עזבה את ביתה בתל אביב ועברה לגור במושב גנות השקט, ובאחד מהדייטים היא אפילו ירתה במטווח. האם היא התאהבה? בקרוב מאוד נדע.

"לאהוב את אנה": אנה ארונוב מחפשת אהבה בתוכנית ריאליטי חדשה ואמיתית. פרק הפתיחה הערב ב-21:00 בערוץ 12