זה קרה כבר בשבוע שעבר אבל התמונות התחילו לדלוף רק בסוף השבוע - האישה הראשונה, שרה נתניהו, הצטלמה להפקת אופנה בחצר של מעון ראש הממשלה בירושלים. הסטייליסטית הקבועה שלה סנדרה רינגלר הגיעה לשם יחד עם מעצב השיער ז'אן כהן, שהיה גם הצלם. חלק מהתמונות התפרסמו בימים האחרונים, כולל זו שהעלה כהן לחשבון האינסטגרם שלו, שם הוצג לראווה הצד האופנתי של הגברת נתניהו. אלא שהתמונה הזו, אולי הזוהרת ביותר מכל הפילם, הוסרה.

קמפיין האופנה של שרה נתניהו (תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת)
התמונה שהוסרה. ולא, לא בגלל הפוטושופ | תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

אז מה הסיפור? לדברי מקורבים הדבר נעשה בעקבות לחץ של בית ראש הממשלה, שם רצו לדחות את פרסום התמונות והראיון, שיועדו לכתבת שער בגיליון מרץ של המגזין "את". למה? בגלל חשיפת היתר של הגברת נתניהו לאחרונה. מסתבר שהצילומים התרחשו במקביל לפרסום הסרטון של מושיק גלאמין, ובבית ראש הממשלה הרגישו שזה קצת טו מאצ' לפני הבחירות.

למרות שמדובר בבקשה שהגיעה מבית ראש הממשלה, מדובר בפרויקט חגיגי של מגזין "את" לקראת הבחירות, אליו הצטלמה גם אשתו של יצחק הרצוג - מיכל. לכן, למרות ההתנגדות, סירבו במגזין לדחות את הפרסום, והוא ייצא לאור כבר ביום רביעי הקרוב, בשיתוף פעולה חלקי מצד הגברת נתניהו שבניגוד ליתר המשתתפות סירבה לענות על השאלון שנשלח אליה.

ולשאלת השאלות - היה או לא היה פוטושופ? מקורבים אומרים שהיה, אבל במידה. נשאיר לכם לשפוט באיזו מידה.

 "חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00