מכת מדינה: מסדרונות בתי החולים מלאים בסיפורים על גניבות והאחרון שבהם מקומם במיוחד. בצפון הארץ מסתובבת גנבת שזהותה ידועה אבל למרות שכבר נתפסה "על חם", היא שוחררה ועל פי החשד חזרה על מעשיה.

בתכנית "חי בלילה" עסקו בנושא ושוחחו עם כמה אנשים שהתאשפזו או ביקרו את היקרים להם בבתי חולים באזור חיפה ו"נעקצו" על פי החשד בידי אותה גנבת סדרתית, לכאורה. "התאשפזתי בבית החולים, הלכתי לישון ב-4 בבוקר כשהטלפון לידי וכשהתעוררתי הוא לא היה", סיפרה הצעירה ריקי גוזלן, "כשפניתי לאחיות בנושא הן ענו שגניבות בבתי החולים זה עניין שגרתי". משה עציון, ששהה גם כן בבית חולים באזור, שיחזר: "התעוררתי ב-2 בלילה וכשרציתי לבדוק מה השעה גילית שהטלפון איננו. לא הייתי היחיד, הייתה שם שרשרת גניבות באותו לילה".

לפני חודשיים נעצרה האישה פעמיים ועל פי החשד, לאחר ששוחררה ממעצר היא חזרה לפעול בסוף השבוע האחרון. קצין הביטחון של ביה"ח "בני ציון" בחיפה, דורון הראלי, נשמע חסר אונים וסיפר: "תפסנו אותה, הבאנו את הממצאים בפני מערכת המשפט שלצערנו הקלה עליה ושחררה אותה. עכשיו אנו נתקלים בה שוב". אותה צעירה אגב, טענה כי היא גונבת בגלל אורח חיים קשה. השאלה מדוע היא ממשיכה להסתובב חופשי, נשארת ללא תשובה בינתיים. 

"חי בלילה": ראשון עד שלישי, 23:25