יאיר נתניהו אמנם מחק את הפוסט שפרסם ועורר סערה, אך הנושא ממשיך ליצור כותרות ברחבי העולם. כזכור, הפוסט כלל קריקטורה שבמקור יצרו גורמים אנטישמיים. כעת, מתברר שניאו-נאצים עושים בכך שימוש, לצורך הפצת התעמולה שלהם ברשת.

באחד האתרים הניאו נאצים המוכרים בעולם, ה"דיילי סטורמר", הוסיפו לקאבר שלהם את תמונת בנו של ראש ממשלת ישראל וכתבו: "אתר המעריצים העולמי של יאיר נתניהו". אנדרו אנגלין, ניאו נאצי שעומד מאחורי האתר, התראיין ל"חי בלילה" וזה מה שהיה לו לומר: "אני עומד לצד יאיר וה-"ממים" שלו ושמח לראות שיש ימין קיצוני בישראל, שמוחים נגד ההשפעה המשחיתה של העם היהודי במערב". קשה להאמין, אבל אנגלין גם הוסיף: "יאיר הוא זה שנמצא כאן תחת מתקפה, אי אפשר לשפוט את האדם לפי אביו. העיתונים השמאלנים בישראל מכנים אותו אנטישמי, אך אני מגן על יאיר נתניהו בגלל שהוא עומד כנגד היהודים".

לא משנה למה התכוון נתניהו הבן כשהעלה את הפוסט, לדבר הזה הוא ודאי לא כיוון. בתגובה מטעמו נמסר: "יאיר הוא ציוני נלהב ויהודי גאה, נכד לסב שכל משפחתו הושמדה בשואה, שאת שם משפחתו (הון) הוא לקח כשמו בפייסבוק. הניסיון להטיל עליו אחריות לאנטישמיות, רק מפני שעורך אתר קיצוני בחר לשתף כתבה מ"הארץ" (כפי שהאתר עושה לעתים תכופות) שהתייחסה אליו, הוא ניסיון מעוות ומעורר שאט נפש. אותו אתר סיקר בזמנו את דברי סגן הרמטכ"ל יאיר גולן – זה לא הופך את גולן לאנטישמי, כמו שזה לא הופך את יאיר לכזה, גם אם התקשורת מנסה לתקוף אותו בכל דרך".