בקרוב ינחת בישראל האתר "ashleymadisson.com", אתר שנוי במחלוקת שמחבר בין בני זוג נשואים שמעוניינים לבגוד מבלי להיתפס. האתר כבר ותיק ופועל מעל עשור במדינות שונות ברחבי העולם ובעוד שלושה חודשים הוא יושק גם בשפה העברית. בינתיים רשומים אליו מעל ל- 24 מיליון משתמשים מ- 35 מדינות שונות, כולל מאות משתמשים ישראלים, רובם מטשטשים את הפנים כך שלא יוכלו לזהות אותם אבל ממלאים את פרטי הזיהוי הבסיסיים: גיל, גובה, משקל, צבע שיער, צבע עיניים ומקום מגורים. האתר מבטיח לשמור על דיסקרטיות והמשתמשים בו משלמים בתמורה לא מעט כסף: מחל מ- 200 דולר לוידאו צ'ט ועד 1200 דולר לחבילה.

"הכלא בשניים מחריד. בשביל להיפרד צריך כסף"

הפסיכולוגית ושדרנית הרדיו ורדה רזיאל ז'קונט, הגיבה לטענות של נדב, לפיהן האתר מחריד ומעודד בגידות: "מחריד? מחרידה הבדידות, מחריד התסכול, מחריד הכלא בשניים. הפלטפורמה הטכנולוגית אולי מאפשרת שגברים נשואים יעמידו פנים שהם פנויים ושנשים נשואות בודדות, תהיה להן דרך עם קצת פחות פחדים לחפש אהבה בחוץ".

ורדה מסבירה שבמקרים רבים, למרבה הצער, הזוגיות מתה. אנשים חיים בודדים בשניים וטוענת שבייחוד לנשים קשה לצאת לחפש אהבה, מה שמוביל לעוד יותר תסכול: "מה תעשי? את בודדה, בעלך לא נוגע בך, דווקא בשביל נשים זה יותר מוצא חן בעיניי", היא אומרת, ומסבירה שגם כשנראה שעדיף לפרק את החבילה זה לא כל כך פשוט: "בשביל זה צריך קודם כל כסף. אין לכם מושג כמה אנשים מתים לצאת מבית הכלא שהם חיים בו ואין להם כסף לממש את זה".

ולמרות היתרונות גם היא חוזרת ומדגישה שאין תחליף למערכת יחסים אוהבת: "הכי טוב זה זוגיות טובה, תקשורת, יום יום 'אני אוהבת אותך', הרבה ליטופים ומגע אבל זה לא המציאות. אני בעד זוגיות שלמה, הרמונית ואוהבת", ורדה מסכמת.

>> החיים קצרים, תבגדו: שיחה עם מייסד האתר, נואל בידרמן

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:15, ערוץ 2