ה"טלגראס" חתומה על מהפיכה בשוק הסמים הקלים בישראל, אם פעם הצרכנים היו נדרשים לפינות רחוב אפלוליות או לחיפוש "כיוונים" מאנשים המקבלים הקצבה של מריחואנה רפואית, הרי שכיום בלחיצת כפתור אדם יכול להזמין קנאביס במשלוח עד הבית. ולפעמים, כך מדווחים המשתמשים המרוצים, זה יותר מהיר מפיצה. אבל לא בטוח שאותם משתמשים יישארו מרוצים במידה והפרטים האישיים שלהם מהעסקאות שביצעו ייחשפו.

לאחר שכבר התפרסם בעבר שמאחורי הקלעים של האפליקציה יש לא מעט סכסוכים בנוגע לכסף, הקלטות חדשות חושפות שיחות של עמוס סילבר, מייסד ומנהל "טלגראס", עם אחת מפעילות הקבוצה. בהקלטות מאיים סילבר לחשוף את פרטי העסקאות שביצעה אותה הפעילה: "עזבי את זה שאת אישה קטנה שלילית, ומגעילה, אבל אם את תלכלכי מתוך 'טלגראס' אני מבטיח לך שאת תזכי לשיימינג. אל תעזי לחשוב שאת יכולה לעשות משהו נגדנו, כי אני מבטיח לך שאת תהיי יותר מפורסמת מהאפיפיור, כולל עסקאות שעשית או לא עשית, או ניסית להסתיר".

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

במידה ויממש סילבר את איומו, המשתמשים איתם ביצעה הפעילה את העסקאות יחשפו גם כן, וכך גם עשויים להתפרסם מספרי תעודות הזהות שלהם ופרטים נוספים אותם הם התבקשו לספק לסוחרים. דבר שעשוי לתת למשטרה, שעד כה לא הצליחה לאכוף את החוק על המשתמשים באפליקציה, קצה חוט להתחלה של חקירה. מבדיקה שנערכה ע"י מערכת "חי בלילה", סילבר מאשר שהוא עומד מאחורי הדברים שלו.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12