היום זה קורה, היום אומרים שלום: רגע אחרי "יצאת צדיק" יעלה ויבוא הערב הפרק האחרון של "רמזור" לעונה הנוכחית, אותו הפרק שיסכם את הסדרה כולה: "אני מאוד גאה בפרק הזה", מספר אדיר מילר, "מדובר בפרק לא רגיל שאורכו כ-52 דקות וזה לא קל בסיטקום, אבל מי שיצפה בו יראה שהלכנו על סוף באמת מרגש במיוחד".

ההודעה על סיום הסדרה אותה פרסם מילר דרך הפייסבוק, גררה לא מעט תגובות, חלקן הפתיעו אותו במיוחד: "אנשים ברחוב רוצים להרוג אותי", הוא אומר, "'מה עשית לנו?', הם שואלים ואני מתחיל להרגיש כאילו עשיתי משהו לא בסדר, אבל תחושת הבטן אמרה לי להמשיך הלאה".

השמועות מדברות על כך שבכל עונה הודעת על סיום הסדרה, יש תקווה?

"בסוף העונה השלישית חשבתי שאולי זהו, אבל אז אמרתי רגע, יש להם ילדה אז בואו נראה את כל הפרודיה והסאטירה שאנחנו רוצים להעביר על האבהות החדשה ועשינו את זה בעונה הנוכחית. אבל הפעם זה זהו, באמת".

ומה לגבי הביקורות שקיבלה העונה האחרונה?

"אני חושב שקודם כל רמזור זה 'סקס והעיר הגדולה' לגברים' זה מסופר מנקודת מבט של גבר, וכשהן אומרות 'מיסטר ביג' ואף אחד לא נפגע, אז גם אותו דבר גם פה. הנפגע העיקרי מרמזור הוא אני, אני בעיקר יורד על עצמי,  אבל אם מישהו נפגע אז אני באמת מבקש סליחה".

"קהל אמריקאי בניו יורק שאג מצחוק בסצנה עברית"

כמו בכל סדרה מדוברת, גם ב"רמזור" יש לא מעט סודות מאחורי הקלעים, ואות הסיום הוא הזדמנות נהדרת כדי לגלות כמה מהם: "יש כמה סודות שאף אחד לא יודע ומכיר", מגלה מילר, "כמו לדוגמה שכל פקיד בנק או דואר תמיד ייקרא על שם אחד מבני משפחתי או הסוד ההוא שבכל שיחת טלפון בסדרה תמיד הקול מעברו השני של קו זה אני".

לסיום, ביקשנו ממילר לבחור את הסצנה האהובה עליו, ובלי לחשוב פעמיים הוא בחר בסצנה מתוך הפרק השני בעונה השנייה, "זהירות אשתי באוטו", בה אמיר ואיצקו מסכמים ביניהם שכשאמיר מתקשר אליו והוא באוטו – אם איצקו לא אומר אחרת, שייצא מנקודת הנחה שלילך גם איתו ברכב ושידבר בהתאם: "כשזכינו ב-'פרס האמי' זו הסצנה ששודרה באולם. קהל אמריקאי בניו יורק שאג מצחוק מסצנה בעברית, וזה היה כל כך מרגש", הוא מסכם.

>> בואו גם אתם לבחור את הקטע האהוב עליכם מכל ארבע העונות 

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00

"רמזור", פרק סיום העונה, חמישי ׁ(הערב) אחרי "יצאת צדיק"

>> בואו להתכונן לפרק הסיום עם כל עונות הסדרה