עבר שבוע מאז שמושיק עפיה הוכרז כמנצח של האח הגדול VIP ובכל כלי התקשורת נראה שהחיים בסך הכל מחייכים אליו. מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק מה קורה גם כשהמצלמות כבות? ואיך מתרגמים את הזכייה שלו בכסף? משיחה עם נציגה רשמית של החברה בה מיוצג מושיק נמסר כי: "סדר גודל של הופעה של מושיק במשך 50 דקות, בליווי חמישה נגנים והגברה זה 35 (אלף). לא כולל מע"מ". כמובן שמדובר על מחיר לפני מיקוח, אבל גם אם יהיה כזה, מדובר בעלייה של כ-20% ממחיר ההופעה שלו מלפני השתתפותו בתכנית "האח הגדול". חשוב לציין שכל זאת בטווח של חודש וחצי בלבד ואין לדעת מה צופן העתיד לזמר שכבש מדינה שלמה. 

זירה נוספת שכובש עפיה בעקבות זכייתו בתכנית היא זירת ההשמעות ברדיו. בעוד שבוע לפני כניסתו אל הבית שיריו הושמעו כ-61 השמעות שבועיות, כיום הוא מככב עם 128 השמעות שבועיות. כמובן, שגם לעלייה המשמעותית בהשמעות ברדיו יש השפעה פיננסית, שכן הוא מקבל תמלוגים על כל השמעה.  

שואלים את עצמכם כמה מתוך כל זה הולך למושיק (שכידוע נמצא בפשיטת רגל)? בית המשפט אכן הכריע שחלק מזכייתו תעוקל ככל הנראה כדי להחזיר את חובותיו. אבל כפי שזה נראה עכשיו, נותר לנו רק לאחל לו להמשיך להגדיל את מעגל ההכנסות. 

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25