שעות ספורות לאחר פרסום יציאתו מהארון בידיעות אחרונות, נפגש רן דנקר עם מעריציו ושחרר תגובה ראשונה: "אני מקבל המון אהבה בימים האחרונים ואני רוצה להגיד גם לכם תודה". מכיוון שהשיחה התקיימה בעיצומה של הופעה, דנקר מצא דרך מקורית להעביר מסר בו הוא מבקש שיפסיקו לעשות מזה עניין גדול. באלגנטיות ובחיוך הוא ביקש מהקהל "בואו נעבור", ובכך הוביל למעשה את ההופעה אל אחד הלהיטים שלו ושל עילי בוטנר - "בואי נעזוב". 

אבל מתברר שברשת יש מי שלא מצליחים לעזוב, ובוחרים בכל זאת להפוך את סיפורו האישי של דנקר לחדשות להמונים. "קצת עצוב שזאת עדיין כזאת אטרקציה והדרך היחידה של שחקן לקבל כתבה על הצגה חדשה", צייץ הכתב ציון נאנוס כשהוא רומז שמאחורי יציאתו מהארון של דנקר עומדת מטרה שיווקית. מי שלא נשאר חייב והגיב על דבריו היה כמתבקש גל אוחובסקי שצייץ: "העובדה שהוא עשה את זה לקראת הצגה חדשה לא מעלה ולא מורידה דבר, ההיטפלות לטיימינג היא קטנונית".  

יוסי שריד ז"ל (צילום: פלאש 90, משה שי)
עושה כבוד לזוגות חד מיניים. שריד | צילום: פלאש 90, משה שי

היציאה מהארון הכה מתוקשרת של דנקר עשתה דרכה גם אל הפוליטיקה הישראלית. העיתונאי והפוליטיקאי יוסי שריד, יצא בקריאה מרגשת לדנקר בה הוא מציע לו את שירותיו הרבניים: "כבוד גדול לכל מי שיוצא מהארון. אני מציע את שירותיי הרבניים אם יום אחד הוא ירצה להינשא לבחיר ליבו, שירותיי הטובים מובטחים לו".

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25