הלילה הגיעו חברים, מכרים וקולגות של בנימין נתניהו לרחוב ביאליק בתל-אביב, כדי להשתתף בחגיגות יום ההולדת של ראש הממשלה. בשונה מהרבה דברים אחרים שקשורים לנתניהו, האירוע הזה נשמר בסוד. בין האורחים שהגיעו לאירוע אפשר למצוא את ניקול ראידמן ובני ציפר, שתיעדו את ההגעה באינסטגרם וכן השף שגב משה, סנדרה רינגלר, אורי גלר וננסי ברנדס.

את הערב הנחה דודו פישר, כשהחלק האומנותי כלל הופעה של יהורם גאון. רחוב ביאליק, בו התקיים האירוע, נחסם לתנועה, כשהמקום היה תחת אבטחה כבדה. האירוע מצטרף למספר אירועי חגיגות יום ההולדת של ראש הממשלה. ביום חמישי האחרון התקיימו חגיגות במשרד ראש הממשלה יחד עם יועצים ושרים, ולפני כשבוע התקיימה מסיבת פעילי הימין בפארק הירקון, בה הותקפה העיתונאית רחלי רוטנר.

האורחים שיצאו מהאירוע סיפרו לכתב חי בלילה, ישראל חתן, כי בניו של ראש הממשלה, אבנר ויאיר, בירכו אותו. באשר להתייחסות פוליטית ומשפטית באירוע, טענו האורחים כי לא הייתה שום התייחסות וכי מדובר באירוע של חברים.

בנימין נתניהו חוגג יום הולדת 70-אקסטרה (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
מי הגיעו למסיבה ומי הנחה את הערב? | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

אם בפוליטיקה עסקינן, ראש הממשלה הגיע לאירוע מיד לאחר פגישת המו"מ עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בה השניים דנו על האפשרות להקמת ממשלת אחדות. הפגישה הוגדרה כחיובית, וגנץ אמר כי תהיה פגישת המשך.