על רקע האירועים האלימים האחרונים, עשרות מפגינים הגיעו בשעה האחרונה בסמוך לביתו של שר החינוך נפתלי בנט. המפגינים הגיעו מיד לאחר הלוויתה של שירה בנקי ז"ל והפנו אצבע מאשימה, "אתה וחברי המפלגה שלך אחראים להפצת שנאה, ואנחנו אומרים לכם שנמאס לנו", קראו לעבר השר בנט, "כל הפריימריז שלך התבסס על הסתה פרועה". 

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

המפגינים ניסחו רשימת דרישות מהשר בנט בה קראו לתת "אהבה לכל הצדדים, אהבה להומואים ולסביות לערבים וליהודים", וקראו לשינוי גם במערכת החינוך, "להגדיל את התקציבים לארגוני הנוער הגאה שעושים עבודה מבורכת בכל רחבי הארץ, ולהקצות שעות חינוכיות בנושא סובלנות והכרת האחר". המפגינים דרשו מהשר בנט לפעול בכל המגזרים כנגד אפלייה על רקע נטייה מינית, והסבירו את מחאתם, "כל ח"כ או מועמד בפריימריז שהייתה לו התבטאות שחורה ואפלה לא צריכים לכהן בכלל – זה לא יכול להיות לגיטימי!".

המחאה אורגנה על ידי חברי קבוצת V15 שמבטיחים שזוהי רק ההפגנה הראשונה בדרך לעוד מחאות רבות מול בתי המנהיגים בישראל. "בזמן הקרוב נעבור מול בתי מנהיגי הקיצוניים בישראל", נכתב בעמוד הפייסבוק של הקבוצה, "אנחנו מאמינים שלמנהיגות יש אחריות, ואנחנו מצפים ממנה לעמוד ולהכריז 'לא עוד!' לא עוד הסתה נגד אוכלוסיות שלמות, נגד מוסדות החוק והמשפט. לא עוד שתיקה מגמגמת מול אלימות קיצוניים. לא עוד התנצלות רפה לאחר שהרצח בוצע".

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25