שבוע חלף מהיום בו חמשת הדיירים החדשים - ישנים הגיעו לסיבוב השני שלהם בבית האח. התגובות מכיוון הדיירים הותיקים אמנם היו צוננות, אבל ברשתות החברתיות התגובות היו שונות לגמרי: לרגל ההדחה הראשונה דוח מיוחד של מכון "באזילה" ניתח את הטוקבקים, הסטטוסים והציוצים של הגולשים ובדק מיהם הדיירים הפופולארים והמדוברים ביותר ומה אתם באמת חושבים על מה שקורה בבית.

כוח נשי: הבנות מובילות את הרשימה

אם שופטים על פי השבוע האחרון הדיירים החדשים משאירים אבק לאלה שהיו שם מתחילת העונה: 57 אחוז מהשיח כולו התמקד בעינב, מנחם, אורטל, נופר ובני, לעומת 43 אחוז מהגולשים שבחרו להתעסק בדיירים הותיקים. והכי מדוברים הן דווקא מדוברות - הנשים רושמות פער ניכר על הגברים בראשות עינב בובליל, שמובילה את הטבלה עם 20 אחוז מנפח השיח. למרות שנמצאו אלפי דיונים ותגובות, הבשורות לא בהכרח טובות: חצי מהדיונים הם בעלי אופי שלילי וביקורתי על כך שהיא מחפשת פרסום בכל מחיר. היו כאלה שאפילו טענו שהיא מנצלת את כניסתה לבית כדי לעשות פרסומת למכון הדיאטה שלה. אחריה ברשימה נמצאת אורטל גושן, שגם אותה הגולשים פחות מחבבים: חלקם ציינו שהיא דיירת משעממת, אחרים הביעו כעס ושאלו למה לא נתנו לדייר מעונה קודמת ניסיון נוסף.

דנית ומרטין (תמונת AVI: mako)
בתחתית הרשימה. מרטין ודנית | תמונת AVI: mako

נופר, לעומת זאת, מסתמנת כדיירת אהובה ביותר: שני שליש מהתגובות היו אוהדות כלפיה, בעיקר בגלל הסיכויים והייחולים לרומן עם אליאב, שובר הלבבות של הבית. מנחם ובני, המודח הטרי, סוגרים את רשימת החדשים עם 10 אחוז מהשיח לכל אחד, אבל הם עדיין נחשבים למעניינים יותר מהדיירים הותיקים: טל ואלדד זוכים להכי הרבה תשומת לב עם פחות מ-6 אחוזים לכל אחד. במקום האחרון והלא כל כך מכובד, נמצאות מרטין ודנית, שכנראה הכי פחות עניינו אותנו. כל אחת מהן גרפה 3 אחוזים מנפח השיח בלבד.

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:00