בזמן שהחקירות כנגד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ורעייתו שרה נמשכות, מי שמעורר לא מעט סערות ברשתות החברתיות הוא בנם, יאיר נתניהו, או בשם בו הוא משתמש בעמוד הפייסבוק שלו, יאיר הון. לאחר קריקטורה שפרסם הוא זכה לגינויים רבים, כולל מראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, שתקף אותו בטוויטר. נתניהו הבן לא נשאר חייב ותקף את ברק בחזרה.

העימות האחרון של יאיר היה מול נמרוד ניר, בנה של ג'ודי שלום ניר מוזס. החזית בין השניים נפתחה, לאחר שניר פרסם סטטוס בתגובה לקריקטורה המדוברת, בו כתב "kim jong hun", בהשראת המנהיג השנוי במחלוקת של צפון קוריאה, יורש העצר קים ג'ונג-און. גם במקרה הזה, יאיר מיהר לתקוף בחזרה וכתב לניר: "מה עם ג'ודי הג'ינג'ית והרומן עם החוקר?", בהתייחס לשמועות על רומן כביכול בין ג'ודי ניר-מוזס לחוקר משטרה, המעורב בתיקי משפחת נתניהו.

אם ברשת נראה היה שהעימות בין השניים הסתיים, אז בראיון ל"חי בלילה" הבהיר נמרוד ניר בין היתר: "אני חושב שכל ההשתלחות חסרת הרסן של "ג'וניור" (כך מכנה את יאיר) שאנו עדים לה, נועדה למצב ולהכשיר אותו כקים ג'ונג-און, כיורש העצר, כי מבינים שהסיפור של האבא כנראה הולך להסתיים, ברוך השם". כשנשאל על הרגשתו נוכח מה שכתב לו יאיר נתניהו, השיב נמרוד ניר: "צריך לקחת מישהו בשפיות כדי להתרגש ממנו". ב"חי בלילה" ביקשו את תגובת יאיר נתניהו שגם הוזמן להתראיין בתכנית, אבל האחרון מסר רק כי הוא: "לא משתף פעולה עם פייק ניוז".

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:15