פרסומות באינטרנט מטרידות מאוד כל גולש ממוצע. הן בדרך כלל לא באמת קשורות לאופי שלנו ולנושאים שמעניינים אותנו. מסתבר שהיום יש טכנולוגיה חדשה שתגרום לפרסומות להיות ממש אישיות. "הפרסומות החדשות שלנו, יופיעו רק בהקשר בו הגולש נמצא ולכן הוא לא ירגיש שזה מעיק עליו" הסביר מיקי קולקו, מנהל טכנולוגיות ראשי ב"פריון" שרכשה לא מזמן את החברה האמריקאית "אנדרטון".

"אנדרטון יוצרת חוויות פרסום דיגיטליות יפהפיות למפרסמים ומותגים" הכריז אריק פרנצ'י שותף ומייסד של "אנדרטון" בכנס הטכנולוגיה בלאס וגאס. פרנצ'י הרחיב: "גילינו שאם מעניקים למפרסם די שטח כדי לספר סיפור, הצרכנים יתעניינו, יסתכלו ויקלוקו".

בדרך כלל חברות אמריקאיות רוכשות חברות ישראליות אלא שבמקרה הזה הסיפור שונה. "פריון" הישראלית רכשה את החברה האמריקאית. "האמת שמאוד הופתעתי מכישרון הפיתוח וההנדסה של הצוותים הישראלים שהגיעו אלינו בזכות הרכישה", סיכם אריק בחיוך.

"חי בלילה" עם חיים אתגר ב-23:25