זוג האנימטורים הכי מסקרן בארץ, ניר וגלי, מי שנמנעו עד היום מחשיפה טלוויזיונית, לא כל כך יודע איך לעכל את הפיכתם להצלחה ויראלית, ונראה שאם זה היה תלוי בהם, לנצח הם היו מסתתרים מאחורי דמויות העז והתרנגולת ההורסים שיצרו. אבל עכשיו, אחרי החשיפה המוגברת ב"ארץ נהדרת", ולאחר שנפתלי בנט הכריז עליהם בתור הזוכים בפרס "הסרטון הוויראלי של השנה", בתחרות שנערכה בסוף 2013 במסגרת "חי בלילה", חשבנו שהגיע הזמן לפגוש אותם.

"סיימנו את הלימודים בבצלאל לפני תשע שנים במחלקת אנימציה", מספר ניר (גרבר), שהגיע לראיון לבדו, אחרי שגלי (אדלבאום) נשארה לשמור על הבת הקטנה והמשותפת, "אחרי תשע שנים של עבודה בפרויקטים מסחריים, הבנו שזה מה שאנחנו באמת רוצים לעשות. אני תמיד כתבתי, והיו לי כל מיני דברים במגירה שרצינו לעשות, ומשם פשוט המשכנו עם זה הלאה, ככה זה התחיל.

"ארץ נהדרת זה לא מקום שאתה אומר לו לא"

הם כבשו את הרשת עם סרטון ה"על האש" ("את רוצה לעשות סצינה?!"), אבל יצרו עוד לא מעט סרטים לפניו, כשהראשון ביניהם היה "ברוך ושלוש המשאלות". ממנו המשיכו לעוד שלל סרטונים מוצלחים, קיבלו את הפנייה המיוחלת מ"ארץ נהדרת", ובארבעת השבועות האחרונים כבשו כל סלון בישראל עם סרטוני האנימציה הכי קורעים ברשת – אבל בדיוק כמוכם, גם אנחנו מצאנו את עצמנו שואלים, "מי אתם בעצם ניר וגלי"?

את הפריצה הגדולה שלהם, חייבים הצמד, כאמור, לסרטון ה"על האש" המוצלח שהביא אותם לכל בית בישראל, ובסופו של דבר גם לבית "ארץ נהדרת": "מה שקרה עם "על האש" פתאום נתן לנו פוש כזה גדול, ומשם עשינו עוד איזה סרטון, ואח"כ כבר הגיעה ההצעה מ"ארץ נהדרת", שזה הטופ מבחינתנו".

ומה לגבי חששות על המעבר מהאינטרנט חסר הגבולות ללב הפריים טיים? 

"החששות היו בעיקר מהעניין של להיכנס להפקה אינטנסיבית, אחרי שבעצם עשינו רק סרטונים ליוטיוב, אבל ארץ נהדרת זה לא מקום שאתה אומר לו לא, סה"כ אנחנו מאוד מרוצים."

"אני מקווה שעכשיו לא יפנו אליי כדי שאעשה חיקויים ברחוב"

עניין נוסף, ומסקרן לא פחות בכל הנוגע לעבודה שלהם, היא העשייה הזוגית, ושילוב הזוגיות בעבודה. במקרה הזה, נראה שהעיסוק בחומרים קלילים ומצחיקים רק עוזר: "יש בינינו תקשורת מעולה, אחד משלים את החוסרים של האחר, ככה אנחנו עובדים בצורה הכי טובה. את הריבים אנחנו משאירים לכלים", הוא צוחק.

אחרי שהפנים שלך נחשפו, אם ניתקל בך ברחוב יש מצב לקבל חיקוי של שפני?

"אני מקווה שעכשיו לא יפנו אליי כדי שאעשה חיקויים ברחוב, זה לא הסגנון שלנו כל כך. מדי פעם מבקשים ממני, אבל אני אומר לא."

>>בואו לבקר בפינת הליטוף ולצפות בכל הקטעים של "ניר וגלי"

"ארץ נהדרת", שישי, 21:30

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:15