"היא בחרה להתגרש, לעשות סוף להתעללות נפשית, פיזית, כלכלית ומילולית", כך נכתב בפוסט בפייסבוק שחושף מאחוריו סיפורה הקשה של הגר (שם בדוי), על הבעל שמסרב לתת גט והשופטת שהורתה לה לחזור לבית ממנו ברחה. בראיון ל"חי בלילה" סיפרה הגר על ההתעללות המתמשכת מצד הבעל והרגע בו הבינה שחייה וחיי ילדיה בסכנה: "הייתי בהריון ויום אחד הוא נתן לי סטירה וכמעט העיף אותי מהכסא, הוא נכנס להתקף של עצבים, השתולל והרביץ לי ולילדים".

בעקבות אותה התפרצות, שהובילה גם לאונס מצד הבעל, איבדה הגר את התינוק שברחמה: "הוא הכריח אותי לקיים איתו יחסים, שק ההריון נבקע והתינוק נולד פג. הייתי איתו עד שהוא נפטר". אחרי שברחה לבית אמה, ובצעד שמעורר לא מעט סימני שאלה, קיבלה הגר הוראה מבית משפט לחזור עם ילדיה להתגורר בסמוך לבעלה: "אני יודעת שהכל יחזור לקדמותו, במיוחד כשבית משפט מגבה אותו". כשהיא מתגוררת בישוב מוגן, מנסה הגר להפוך את החלטת בית המשפט ומתמודדת עם ההשלכות הכלכליות של המצב אליו נקלעה. 

עו"ד שי שפירא, פרקליטו של הבעל, מסר בתגובה: "בית המשפט קבע כי טענות האישה לאלימות הינן מופרכות אשר נסתרות מתוך דבריה, שהרי היא זו שביקשה כי הסדרי הראייה יתקיימו עם האב שלוש פעמים בשבוע. טענות האלימות הינן מסווה לעקירת הילדים ממקום חינוכם בניגוד לרצון הבעל וטובת הילדים. צר לנו כי בניגוד להחלטת בית המשפט האישה עד היום פורעת חוק ומפרה את החלטת בית המשפט אשר הורה לאם להשיב את הילדים לאלתר 'ויפה שעה אחת קודם', לשון ביהמ"ש".