נירו לוי אמנם לא סיים את עונת ה-VIP עם ג'יפ לקסוס NX, אבל הוגה תיאוריית הקופים חוזר הביתה עם פרס ניחומים לא פחות שווה. במהלך הראיון לתכנית "חי בלילה", שהתקיים עם סיום אירוע הגמר, עלתה לשידור בשיחת טלפון שגית הורוביץ מהספארי ברמת גן: "נירו הגדיר את העונה כעונת הקופים, ואנחנו הרי חושבים שבכל פעם שמשווים משהו או מישהו לבעלי חיים זו מחמאה", היא אמרה.

"יש לנו משפחה מקסימה של קופים שנקראים מקוקים שחורים - מאוד נדירים, ולפני חודשיים נולד לנו גור קטן וחמוד שלאמא שלו קוראים נילי. בכל פעם אנחנו קוראים לגורים בשם שמתחיל באות של השם של אמא שלו - ולגור יקראו נירו, ואני מקווה שהוא יבין שמדובר במחמאה מאוד גדולה - זה מאוד נחשב שיש על שמך בעל חיים בספארי. הוא מתוק, הוא חמוד ועושה פרצופים - הוא הכי קטן בחצר - קשה לפספס אותו", סיכמה הורוביץ. "אני אדע לזהות אותו", הרגיע נירו. אגב, כדי שמושיק לא ייפגע, מתברר שיש בספארי גם אורנגאוטן שקוראים לו מושון: "זה מספיק קרוב".

דוח ויראלי, אורנגאוטן
זה אמנם לא מושון, אבל זה אורנגאוטן אחר - כדי שיהיה לכם יותר קל לדמיין

נירו הוא כמובן לא הידוען הראשון ששמו ניתן לאחת החיות שבספארי: לפני שלוש שנים הייתה זו הקרנפית קרן פלס שהצטרפה לעזים עינת שרוף, עברי לידר ועפרה חזה, וכמובן שיש גם את הקרנפית ריהאנה שהתפרסמה לפני מספר חודשים לאחר שיצאה עם החברה, קרן פלס, לסיבוב.

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25

קידום לכל הפרקים המלאים