יכול מאוד להיות שגם אתם נחשפתם בשבוע האחרון להודעה לפיה ישנם מספר לא קטן של גורים מסוג "ביגל" אשר מחפשים בית חם שיאמץ אותם. בהודעה המפורטת, סופר כי הגורים האלה נמצאים בסכנת חיים של ממש ואם הם לא יאומצו בימים הקרובים - הם יומתו.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

ליזה ומריה קפלן, שתי אחיות, חיפשו לאמץ כלב מסוג "ביגל" ולאחר שמודעות רבות אחרות דרשו תשלום בעבור הגורים, ההודעה הספציפית הזו סיפרה על גורים למסירה: "שלחתי לבן אדם מייל והתחלנו להתכתב, הוא סיפר שהוא ישראלי לשעבר שגר בקפריסין והוא מעדיף למסור את הכלבים למשפחה ישראלית". בשלב הזה, ליזה ומריה לא חשדו והסכימו לאמץ את אחד הגורים אבל אז הגיעה בקשת תשלום מצדו של מפרסם המודעה: "הוא אמר שהגורים למסירה ושאנחנו רק צריכות לשלם על המשלוח עצמו". 

הכל נראה מאוד לגטימי ואמין כי לאחיות נשלחו גם סרטונים של הגורים עצמם: "בהתחלנו האמנו, כי הוא ביקש 300$ כדי שהגור יגיע אליי הבייתה." שתי האחיות הסכימו להעביר את הכסף עבור המשלוח וניגשו לדואר כדי לשלם את הכסף. למרות שהשתיים קיבלו אישור הזמנה ושעה מיועדת שבה הגור אמור להגיע הדבר לא קרה: "דיברתי איתו והוא אמר שהוא שם את הגור בכלוב הלא נכון, שלח לי תמונות ואז ביקש עוד כסף כדי להעביר את הגור לכלוב גדול יותר".

לאחר שהאחיות סירבו לשלם, אותו אדם איים שיפרסם את שמותיהן של הבנות בתור מתעללות בכלבים ובבעלי חיים: "מאוד התאכזבנו, רצינו לאמץ את הכלב והבנו שמדובר בחבורה מיומנת שמנסה רק לעקוץ אנשים".