בימים האחרונים נדמה שלפרשת ביבי-נוני שמסעירה את המדינה יש כוכב נוסף, מעבר לשניים הברורים: גיא פלג, כתב חדשות 2 שחשף את הסיפור הענק ומביא כמעט מדי ערב, בהגשתו הייחודית, את תמלולי השיחות המטרידות בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות. החיקוי של ערן זרחוביץ' לקריינות העניינית של פלג למעשה נולד הרבה לפני הפרשה הנוכחית, ב"ארץ נהדרת", ואמש הפציע למערכון קצר אחרי שהמציאות לא השאירה הרבה ברירות. אבל שום דבר לא הכין אותנו לגרסה של ראש הממשלה עצמו לחיקוי הקלאסי, כפי שהדגים היום בישיבת הממשלה. זו נראתה כמו הזדמנות מצוינת לדבר קצת עם הסלב הרותח של זירת העיתונות החוקרת.

בשיחה עם חיים אתגר ל- "חי בלילה" סירב פלג לספק תחזית להמשך השתלשלות העניינים: "אין לי מושג אם יוגש כתב אישום. זה לא רק יהיה מוקדם להעריך, אלא אף מסוכן להעריך", אמר והוסיף: "יש עוד חומרים ופרטים מאד עסיסיים ואנחנו עוד נפרסם, אבל אני לא יכול להכניס אתכם לשיקולי העריכה שלנו. יש פרטים מאד חשובים ואנחנו מנסים לנווט. שלא יהיה רושם שאנחנו יושבים על כל החומר, על הקלטות ותמלולים, כי זאת לא התמונה." 
 
לאחר הדיון האקטואלי החשוב, לא נותר אלא להתפנות שלאלה החשובה באמת, ולתשובה המפתיעה:
 
ראית את החיקוי שלך בגרסת ראש הממשלה? מה חשבת?
 
"חשבתי שזרחוביץ' עשה את זה יותר טוב, והרגשתי שיש כאן ניסיון, לא רק בחיקוי אלא גם בדברים, להסיט את הדיון מהשאלות האמיתיות. יש כאן פרשה מסריחה ומטרידה מאד ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי להביא כמה שיותר אינפורמציה עליה לצופים שלנו", הבטיח פלג ולבסוף הודה: "אני מוכרח להגיד שהחיקויים האלה לא מצחיקים אותי. הם לא מעליבים אותי, זה כנראה טוב לקריירה ולהרצאות שאני נותן. אני לא הרגשתי שיש משהו מיוחד או מגוחך בקריינות שלי, אבל יש כאלה שחושבים שזה ראוי לסאטירה ואני מודה להם על הבולטות. בעונה של 'ארץ נהדרת' חשבתי שזה לא כל כך דומה לי. הם כל כך מוכשרים והם עשו חיקויים של כמה מהעמיתים שלי כאן במערכת ונקרעתי מצחוק, ואז שאלתי את עצמי אם פשוט אין לי הומור עצמי. אבל אתמול פתאום ראיתי שהוא מזכיר אותי, זרחוביץ', גם בצורה החיצונית, אז זה קצת יותר שעשע אותי, אבל אני בכלל לא במצב רוח משועשע בימים האחרונים".
 
 
"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25