כמדי שבוע נדב בורנשטיין משוחח עם מיטב הסלבס על הרגלי השימוש שלהם ברשתות החברתיות. והפעם, לקראת תכניתה "ישנן בנות" שתעלה הערב (א') ב-19:00 בערוץ 24, התייצבה לשיחה מלכת הדיוות דנה אינטרנשיונל. דנה היא אולי אחת הדמויות שהכי מזוהות עם משיכת תשומת לב ציבורית, ולמרות זאת היא דווקא סולדת משימוש ברשתות החברתיות: "אתה מחפש אותי כנראה במקומות לא נכונים", היא אומרת לנדב, "לא תמצא אותי במקומות בהם אנשים מצלמים תמונות של מה שהם אוכלים או תמונות של הקקי של הכלב שלהם ומעלים לרשת. תמצא אותי במקומות קצת יותר מורכבים ותחת שמות בדויים ועם הרבה גופות עירומים של גברים".

"אני רואה את עצמי ומזדעזעת"

במהלך הקריירה של דנה היא הספיקה לחוות לא מעט רגעים מביכים, המפורסם ביניהם הוא כנראה רגע הנפילה על במת האירוויזיון, אבל הוא לא היחיד: "יש כל כך הרבה דברים מצחיקים. נתקע הדיסק, הבגד נשכח, הציץ מציץ, זה תאונות שקורות. זה חלק מההווי", היא מסבירה.

דנה אינטרנשיונל (צילום: דנה גיידוס)
דנה ב"ישנן בנות" | צילום: דנה גיידוס

במקביל, דווקא הרגעים האלה שהפכו לכל כך מזוהים איתה הצליחו להפוך לקאלט והביאו לה חלק גדול מהפופולאריות שלה. לאינטרנשיונל יש הסבר מאוד פשוט לתופעה: "בעולם הזה של האינטרנט אנשים מחפשים את הצחוקים, את ההומור, את הדבר שיגרום לך להסתכל על קטע 20 פעמים. אני יכולה להוציא שיר והוא פחות יקבל תהודה ויכולים לצלם אותי משתגעת על מר במאי בקטע של נרווים וזה מקבל תהודה בכל המדינה".

למרות שנראה שדנה נהנית מתשומת הלב ומהדרמה שמסביבה, היא לא מסתירה את זה שגם היא מצליחה להביך את עצמה במקרים מסוימים: "אני רואה את עצמי ומזדעזעת, באותו הרגע אני חשה תחושות מסוימות שנעלמות תוך שעה שעתיים וזה נראה לפעמים כל כך מפלצתי שקשה לי להאמין איך אנשים מתחברים לזה ומצטטים את זה".

כמובן שדנה לא יכולה להרשות לעצמה לסיים את השיחה מבלי לייצר עוד רגע בלתי נשכח ודואגת להחמיא לנדב: אתה סקסי והשפתיים שלך ברמות. פעם הבאה תבוא שנראה אותך".

"חי בלילה", רביעי-חמישי ושבת, 23:15