רגע לפני הגמר של העונה השנייה של הכוכב הבא, שאלנו את המנחה אסי איך היא היתה נראית מנקודת המבט שלו. "היה לי הרבה יותר כיף משנה שעברה, היו מתמודדים שהצליחו להפתיע אפילו אותי ביכולות שלהם, ורובם בגמר", ואולי הכי חשוב מבחינתו: "הדינמיקה עם רותם סלע מאחורי הקלעים עשתה לי את העונה". אז להנחות עם רותם סלע יותר כיף מאשר עם אסתי גינזבורג? כמי שמכיר את העולם הזה מקרוב, אסי מתחמק באלגנטיות: "כל אחת עם הקסם שלה". ואם לא שמענו את צמד המנחים מזייפים מספיק לאורך העונה, גם מחר זה קורה: "אנחנו הולכים לשיר וזה נורא, הקלטנו את השירה של זה וזה כל כך דוחה ומבחיל שאני יכול להגיד לכם באופן חד משמעי - תנמיכו את הווליום".

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

בסוף השבוע האחרון העלה אסי לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו ושל בן זוגו אלברט כאשר הם מחובקים בצורה אינטימית על הספה בביתם, וכצפוי זכה ללא מעט תגובות שליליות. אז האם הוא ציפה לכל התוקפנות הזו? "כל פעם שאני מעלה תמונה לאינסטגרם אני מקבל תגובות רעות, קוראים לי הומו ומגעיל וסוטה, אז ברור שכאשר אני מעלה תמונה של חבר שלי מנשק אותי בסנטר אני מצפה שיהיו תגובות בוטות", אבל אל תדאגו כי הוא לא מתרגש מזה יותר מדי: "זה מזיז לי את האצבע הקטנה, תמיד יהיו אנשים חשוכים והומופובים".

Shabat shalom. @albertescola

A photo posted by Assi Azar (@assiazar) on


"אני אמשיך להעלות תמונות שלי מתנשק עם בן זוגי", ולפעמים נראה שאסי קצת נהנה מהתגובות התוקפניות, האם זה באמת כך? "אני מעלה תמונות שלי ושל בן זוגי מתוקף היותי אדם שאוהב תשומת לב, ואני חייב להגיד שגם התמונה הזו קיבלה 17,000 לייקים כך שאני חושב שיותר אוהבים אותה מאשר שונאים". 

 "חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00