לקראת העונה החדשה של "האח הגדול", טהוניה רובל מוצאת זמן לסכם את השנה שחלפה מאז שיצאה מהבית, ונראית מרוצה מכל השינויים שהיא חוותה מאז: "אני יותר עובדת. חצי שנה אחרי היציאה קטפתי קמפיין עם אסתי גינזבורג, התחלתי ללמוד וזה קצת קשה לחזור אחרי 10 שנים אבל איך לבנה אומרת? גם בלחם יש קשה ואוכלים אותו", היא צוחקת.

עוד בתכניות קשת:

"לא מתחרטת על כלום"

טהוניה הסעירה את מדינה שלמה והייתה המוקד של לא מעט התרחשויות בבית. עכשיו, כשהכל כבר מאחוריה, היא למדה כבר לקבל את כל סוגי התגובות ברחוב: "אנשים זוכרים איך טהוניה הייתה רעה לפעמים, איך הייתה צועקת ומשתוללת. עדיין יש אנשים שצועקים ברחוב 'היית גדולה' או 'היית לא בסדר', אבל אני מקבלת את זה באהבה". למרות כל הפידבקים, החיוביים והשליליים, היא מדגישה שהיא שלמה עם כל הדרך שעברה במהלך התכנית ואחריה: "אני לא מתחרטת על שום דבר שאני עושה בחיים ובטח לא על זה. עשיתי טוב ורע ועשיתי שמח ועשיתי עצוב וזה היה שווה את זה"

"לא יכולה לחכות לעונה החדשה"

אסתי גינזבורג וטהוניה רובל מדגמנות (צילום: שרון רביבו)
עם אסתי גינזבורג | צילום: שרון רביבו
אחד הדברים איתם היא נאלצה להתמודד מחוץ לבית, היה הטוקבקים הגזעניים שנכתבו עליה ברשת. לאחרונה, התופעה חזרה על עצמה אחרי שנוף זכתה בגמר "מאסטר שף" ונאלצה להתמודד גם היא עם אותו הקושי. טהוניה מסרבת להתרגש ונשארת אדישה: "אני לא מתעסקת עם הטוקבקים, הם כל כך קשים לקריאה ועיכול. זה עצוב, זה חורה לי וקשה לראות את זה אבל שטויות, זה אנשים קטנים מאחורי המקלדת".

רובל מודה שהיא לא יכולה לחכות לעונה החדשה של "האח הגדול" ומודיעה בחגיגיות שהיא מתכוונת לעקוב מקרוב אחרי כל מה שקורה בבית. אבל כששואלים אותה מה יש לה להגיד לדיירים החדשים התגובה הראשונה שלה נשארת "אוי ואבוי": "כשהם יכנסו אני אדע בדיוק מה ההרגשה ואני יכולה לתת המלצה אחת לכל דייר- תהיה אתה. אל תשחק אותה כי רואים הכל על המסך, זאת הדרך שתוביל אותם לגמר".

"חי בלילה", רביעי חמישי ושבת, 22:45