הרשתות החברתיות שרבים מאיתנו מבלים בהן מספר שעות לא מבוטל מהיממה מלאות בכל טוב. בין פוסטים מרגשים עם תמונות של בעלי חיים לבין מחאות חברתיות שפרצו ברשת, אפשר למצוא גם המון פרסומות. מאז כניסתה של פלטפורמת האינסטגרם לחיינו, אפשר לראות לא מעט פוסטים של סלבס שמעלים לרשת תמונות מפרגנות למוצרים מסויימים.

מה שהתחיל מפוסט אחד או שניים הפך לתופעה שנפוצו לגביה שמועות על כך שהיא גם מכניסה לא מעט כסף לכיס של המפורסמים שלוקחים בה חלק. החלטנו לבדוק עם הסוכנים שמייצגים את חלק מהדוגמניות המובילות בארץ כמה באמת משלמים המפרסמים על כל פוסט. המחירון לפניכם:

 

מיריב נתי נמסר בתגובה:
"הכל מתנהל בצורה מקצועית בהתאם לסיכום עם לקוח זה קמפיין לכל דבר ועניין. הלקוח חותם על הזמנת עבודה ומשלם כנגד חשבונית מס בהתאם לחוק. מדובר בעסקת פרסום לכל דבר ועניין".

משרית לורנס המייצגת את מור סילבר נמסר בתגובה:
"זהו אכן תמחור ממוצע לפרסום פוסט".

 
"חי בלילה" - הערב ב-23:40