הערב ילדה הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי את בתה הבכורה, אחרי היריון שסוקר מכל זווית אפשרית במהלך תשעת החודשים האחרונים. וכעת, שעות ספורות לאחר האירוע המשמח מסתובבת בוואטסאפ תמונה של תינוקת, תחת הכותרת כי מדובר ביורשת העצר לבית רפאלי-עזרא. השאלה הגדולה היא איך דלפה התמונה מבית החולים, והאם ייתכן ומדובר בפגיעה בפרטיות? 

בבדיקה של מערכת "חי בלילה" עולה כי אכן מדובר בתינוקת שנולדה בבית החולים איכילוב, שם ילדה רפאלי, אך אין מדובר בבתה של הדוגמנית. מאחורי התעלומה עומדת סבתא נרגשת ששלחה את התמונה של נכדתה לקבוצת הוואטסאפ הלא נכונה, בה חברים גם עיתונאים, ומשם הסיקו כי מדובר בתמונה הראשונה של יורשת העצר הטרייה.

>> כל הכתבות והתחקירים של "חי בלילה"

אחרי שמכרה את תמונות החתונה שלה בסכום לא מבוטל למגזין ספרדי, נשאלת השאלה האם גם הפעם מעבר לים יזכו בהצצה ראשונה. "מהחודש השלישי של ההיריון החלו שמועות שרפאלי מתכננת למכור את התמונות של התינוקת למגזין בחו"ל", מספרת יפעת הללי ,כתבת mako סלבס, והעריכה כי התמונות אכן יימכרו בסכומים של מיליון וחצי עד שני מיליון שקלים. עם זאת, היא מדגישה שתמיד קיים הסיכוי שרפאלי פשוט תחליט לשתף את פרץ האהבה שלה עם העוקבים ברשתות החברתיות.

גם צלמי הפפראצי בכוננות, אבל מסתבר שהדוגמנית חובבת הרשתות החברתיות מורידה את השווי הכספי של התמונות. אחרי שהודיעה על ההיריון בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ותיעדה כל רגע מההיריון, צלם הפפראצי הוותיק צ'ינו מסביר: "הכל תלוי באינסטגרם, יכול להיות שעוד עשר דקות היא תפרסם תמונה של התינוקת ואז התמונה לא שווה יותר מאלף דולר". טוב, אז גם אנחנו נחכה בסבלנות.

>> פרקים מלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

"חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:25