הערב החליטו לא מעט אנשים להירתם ולעזור לעמותת "לתת" לאסוף כמה שיותר ארוחות חג לנזקקים, לקראת ערב ראש השנה ההולך ומתקרב. בסימן "משפחות למען משפחות", התגייסו זמרים, זמרות ובני משפחותיהם ועלו עם ביצועים מיוחדים כדי לשכנע גם אתכם להצטרף.

בזה אחר זה פגשו את צביקה הדר על הבמה יובל ואלישע בנאי, מירי מסיקה ואביה, יהודה פוליקר ואחיינו יוני, עומר אדם ואחיו גל, הראל סקעת ואחייניתו מאי ועוד רבים וטובים, כשאת מוקד התרומות מאיישים בוגרי האח הגדול שחיכו לשיחות שלכם. ואם זה לא מספיק, כל המבצעים החליטו להציע לכם חפצים שיקרים ללבם במכירה פומבית מיוחדת כדי לעודד אתכם להתקשר ולתרום כמה שיותר ארוחות חג - וכנראה שזה עבד: מעל ל-11.5 מיליון שקלים גויסו עד סוף המשדר, שהם מעל 193 אלף ארוחות ואתם עשיתם את הכל כדי שכמה שיותר אנשים יוכלו לחגוג.

>> צפו בכל הביצועים הבלתי נשכחים של הערב

האיסוף נמשך

למרות הסכום המרשים שנאסף זה עדיין לא מספיק כדי שלכולם תהיה ארוחה חמה בערב החג - אבל הכל בידיים שלכם: אם הייתם עסוקים, לא הצלחתם, או פשוט הבנתם שמתחשק לכם לתת קצת יותר- זה עוד לא מאוחר. היכנסו למתחם ההתרמה המיוחד, בחרו את החפץ שהכי מרגש אתכם, תרמו את הסכום שתבחרו ואולי תזכו בהגרלה.

>> מתחם המכירה עדיין פתוח וממתין לתרומות שלכם