אין תמונה
פיו פיו. גרסת כוכבי הילדים
בפרק הבא של "נוקאאוט", כולנו נזכה להיחשף לצדדים שלא הכרנו בטל מוסרי. אם עד היום חשבנו שמדובר בגרסה הגברית של המאמי הלאומי, הגיע הזמן להתנתק מדעות קדומות ולחשב מסלול מחדש. זה לא אומר שאנחנו ממליצים לו עכשיו לעזוב את ניקולודיאון ולעבור לערוץ האקסטרים, זה רק אומר שאנחנו רומזים לו על זה. (בכל זאת לא היינו רוצים לקחת את האחריות, כבר ראינו מה יכול לקרות שהוא עוזב ערוץ). במהלך המתיחה שזכתה לכינוי "מתיחת האודישן", מוסרי מותח את השחקן ישראל אטיאס ("זגורי אימפריה") ובמילים עדינות רק נגיד שהוא עושה את זה ללא טיפת רחמים. בראיון איתו מתאר מוסרי את המתיחה בתור "הדבר הכי מטורף שעשיתי בחיים".

איך הגבת כשהציעו לך להשתתף ב"נוקאאוט"?

"אני מאד אוהב תכניות מתיחות אז הסכמתי, אבל הייתי מאד סקפטי. בגלל שהשתתפתי כבר בתכנית מתיחות שאלתי את עצמי מה כבר אפשר לעשות שעוד לא עשו? איך אפשר עדיין להלהיב לרגש ולהפחיד באמת? בנוסף לכל זה, כשעפר והעורכים תיארו לי את הרעיון למתיחה, הסיפור היה כל כך מופרך והזוי שלא האמנתי שמישהו מסוגל להאמין למצב ל כך מטורף ולא הגיוני".

מה אתה כל כך אוהב בתכניות מתיחות?

"מהעמדה של המשתתף אני יכול להגיד שזה אתגר מאד גדול לשחקן ולאדם לגרום למתיחה לעבוד. מדובר במתח עצום, כל הזמן יש חשש שיעלו עלייך, יש פאניקה ולחץ מאד גדול, זה מלחיץ ומאתגר כאחד".

מה היה רגע השיא במתיחה מבחינתך?

"אני לא רוצה לעשות ספויילר, אז רק אגיד שזאת מתיחה שלא דומה לשום דבר שאי פעם עשו בטלוויזיה. זה מעבר לכל דמיון, למרות שאני הייתי המותח בתחרות זה היה כל כך עוצמתי שאני מודה שהסתובבתי אחרי זה שלושה ימים  עם צמרמורת ולא יכולתי  להירדם".

מערכון ערוץ הילדים (תמונת AVI: mako)
מוסרי ופז בצילומי "סתאאם". טירונות לקראת "נוקאאוט" | תמונת AVI: mako
 למען אלו מכם שאינם בקיאים בעולם התוכן של הדור הצעיר, נציין שלא מדובר בפעם הראשונה בה מוסרי לוקח חלק פעיל בתכנית מתיחות. רק לפני שנתיים כשמוסרי עוד היה הסמל והגאווה  של ערוץ הילדים (אל תדאגו, נגיע גם לזה), הוא הנחה יחד עם עודד פז ודנה פרידר, תכנית מתיחות בשם "סתאאאם" שהופקה על ידי המאסטר הארצי למתיחות- יגאל שילון. ואם כבר בערוץ הילדים עסקינן, אי אפשר שלא לשאול את מוסרי על עזיבת הערוץ והמהומה שנוצרה בעקבותיה.

איך החיים מאז שעזבת את ערוץ הילדים?

"אני מרגיש נפלא. אני בטוח שיש המון ילדים שהיו שמחים לדעת שזאת רק מתיחה ועוד מעט אני חוזר אבל זה אמיתי. למרות שערוץ הילדים זאת אהבה גדולה שלי הרגשתי צורך לשינוי, הרגשתי שהגיע העת ללכת למקום חדש. אני מודה שמאז אני מרגיש נהדר, אני מלא בפרויקטים גם על הבמה וגם בטלוויזיה וזה כיף גדול".

הופנתה כלפייך לא מעט ביקורת בעקבות המעבר לערוץ מתחרה, מה הרגשת?

"כשאתה נשאר 18 שנה באותו המקום כל הזמן שואלים אותך מתי אתה עוזב ואז כשאתה סופסוף עוזב שואלים אותך למה עזבת. אני יודע שיש המון מעריצים שהיו רוצים שאשאר אבל פעם ב-18 שנה אדם צריך לאזור אומץ ולעשות שינוי מרענן.  אני לוקח את העבודה שלי מאד ברצינות והפרידה קרתה באהבה גדולה".

טל מוסרי (צילום: ברק פכטר)
"אני בטוח שיש המון ילדים שהיו שמחים לדעת שזאת רק מתיחה" | צילום: ברק פכטר
אתה עדיין מקבל על זה תגובות ברחוב?

"כל הזמן ובכל מקום, אני זוכה להרבה אהבה, אנשים שולחים לי מכתבים וזרי פרחים וברחוב כולם שואלים אותי את אותה השאלה 'למה, טל, למה?'".

מה התגובה הי הזויה שקיבלת?

"השוו אותי לערן זהבי. בגלל כל הקטע עם הפועל ומכבי".

מילים אחרונות?

"לא כדאי לפספס את "נוקאאוט" ביום שני (21:00), זה משהו שטרם נראה בטלוויזיה. זה אפילו יותר דרמטי מהעזיבה שלי את ערוץ הילדים".

עוד ב"נוקאאוט":

"נוקאאוט": שני, 21:00

>> לעמוד הפייסבוק של נוקאאוט