>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס

אנג'לה ג'יין
מתכניות ילדים להפקות ענק. ג'יין

כנס החדשנות אשר ייפתח בקרוב צפוי לארח אנשי תקשורת וטלוויזיה מובילים מכל רחבי העולם. אחת הנציגות הבולטות שם תהיה אנג'לה ג'יין, כיום מנהלת חטיבת הערוצים הדיגיטליים של רשת ITV. אז איך הופכים מתחקירנית בערוץ הילדים של ה-BBC לאחת הנשים החזקות בממלכה? בעיקר דרך עבודה קשה והמון אמביציה.

אנג'לה ג'יין התחילה את דרכה בטלוויזיה לילדים ב-BBC, בתכנית מגזין מוסיקה שבועית שנקראה אזור O. במקביל לצעדיה הראשונים בעולם התקשורת היא קיבלה הזדמנות נהדרת לקחת חלק במחקר, עריכה ובימוי הצגות במסגרת תקציב הדוק מאוד, ולעבוד עם כמה מהאנשים הטובים ביותר בתחום ועם מגישים כמו זואי בול, ג'יימי ט'יקסטון ואנדי פיטרס.

השלב הבא היה 8 שנים של הפקה ובימוי עבור המון סוגים שונים של תכניות, בעיקר ערוץ 4 הבריטי. זה היה תוך סדרת ייצור מותג חלוצי נוער T4 לערוץ 4, שהוצג על ידי דרמוט אולירי, שכעת מציג את התכנית הגדולה ביותר בטלוויזיה בריטית, אקס פקטור, ומרגריטה טיילור. שם היא גם פגשה את קווין ליגו (כיום מנכ"ל אולפני ITV), שהציג אותה לאנדרו ניומן בזמן ששניהם כבר הופקדו על ערוץ דיגיטלי חדש בשם E4.

עבור אנג'לה הייתה זו הזדמנות של פעם בחיים להיות מעורבת, ולכן עשתה את הקפיצה מהפקה לשידור ומעולם לא הביטה לאחור. באותה תקופה כללה העבודה של אנג'לה נגיעות בתחומים שונים כגון רכישות, תזמון ושיווק.

התחרות מול האולימפיאדה

התפקיד הבא של אנג'לה היה בערוץ 5, אך שיחת טלפון מערוץ 4 שלחה אותה בחזרה לחברת האם, בין השאר כדי להפיק את "האח הגדול" ומופעים נוספים. עבורה היה זה בלתי אפשרי לסרב לאתגר של ניהול הערוץ, שהחל את הקריירה שלה.

כיום מנהלת אנג'לה את חטיבת הערוצים הדיגיטליים של רשת ITV ועוסקת ברכש של סדרות לערוצים השונים. ג'יין עמדה מאחורי רכישת תכנית הריאליטי  Lemon La Vida Loca שהושקה במהלך האולימפיאדה האחרונה (כשכולם צפו רק ב-BBC) וזכתה לנתוני צפייה הגבוהים ביותר מזה 4.5 שנים.

אין תמונה
נתוני צפייה גבוהים גם במהלך האולימפיאדה. Lemon La Vida Loca

בתקופה הקרובה צפויה ג'יין להשיק סדרת דרמה חדשה ובאביב צפויה לעלות עם קומדיה חדשה. בשנה החולפת דורגו לראשונה הערוצים הדיגיטליים של ITV ,ITV2, ITV3, ITV4 במקום הראשון מבין כלל הערוצים הדיגיטליים.

>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס