>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס

לויד בראון
השפיע על סיינפלד אפילו בלי להתכוון. בראון

כנס החדשנות שייערך בקרוב מפגיש בין אנשי תקשורת מובילים, אשר לחלקם קריירה מפתיעה ולא צפויה. לויד בראון לדוגמא התחיל את דרכו בתור עורך דין, אך כיום הוא מנהל את אחת מחטיבות המדיה הגדולות בארצות הברית. איך זה קרה?

אחרי שלמד משפטים התמחה בראון בדיני תקשורת במשך 10 שנים, ואף ייצג מספר לקוחות מוכרים כמו לארי דיוויד, הווארד סטרן ודייוויד צ'ייס. למעשה, בראון זכה ללא מעט אזכורים בסדרה "סיינפלד": דמות החבר המוצלח של ג'ורג' נקראה על שמו וקשורה לכך שבראון ייצג את הכותב הראשי לארי דייויד, וגם בינו לבין עורך הדין של ג'רי ניתן למצוא מספר מאפיינים משותפים.

רעיון לסדרה: מאפיונר רגיש הולך לפסיכולוגית

ההצלחה הגדולה הראשונה של בראון התרחשה במשותף עם המפיק דייוויד צ'ייס, בזמן שהעלו את הרעיון לתכנית "הסופרנוס". בשנים 2002-2004 הוא המשיך לכהן כיו"ר קבוצת הבידור של רשת ABC. בראון נאלץ לעזוב את תפקידיו ב-ABC זמן קצר לאחר שהקצה 13 מיליון דולרים עבור פיילוט לתכנית הטלוויזיה "אבודים", אך החלטתו התגלתה כמבריקה כאשר התכנית הפכה להצלחה אדירה.

אין תמונה
הכניס את בראון לתחום התוכן. טוני סופרנו



בשנים שלאחר מכן אישר בראון יחד עם שותפים נוספים תכניות כמו עקרות בית נואשות, בוסטון ליגל, האנטומיה של גריי ועוד. סדרות אלו סימנו את נקודת המפנה של רשת הכבלים ABC, אשר עד אותה תקופה הזדנבה מאחורי רשתות מוצלחות אחרות.

בנובמבר 2004, בראון הצטרף לחברת יאהו והתמנה למנהל מדיה גרופ, חטיבת התוכן של החברה. גם שם המשך בראון לאתר ולפתח תכניות מוצלחות, אך התפטר בדצמבר 2006 כדי להקים את חברת BermanBraun.  

חברת BermanBraun הצטרפה לברית אסטרטגית עם NBC, במסגרתה זוכה NBC לקבל קדימות עבור תכני החברה. מאז 2007, BermanBraun ביססה את עוצמה בייצור תוכן, עם מאפיינים על פני הפלטפורמה הטלוויזיונית, הדיגיטלית והסרטים. במרץ 2012 המשיכה חברת BermanBraun להתבסס בעולם התוכן באינטרנט, לאחר שרכשה גוף תקשורת בולט.

>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס