>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס

INTV
כנס ראשון מסוגו, ואתם מוזמנים

משתתפים נוספים אישרו את הגעתם לכנס החדשנות הבינלאומי INTV, שיעסוק בחדשנות בטלוויזיה. הכנס יתקיים במשך יומיים (11-12 לנובמבר) במתחם רובע המדיה של JVP, בשיתוף עם: עיריית ירושלים, הקרן לפיתוח ירושלים, המיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, JVP, ומשרד החוץ. רוצים לקחת חלק בכנס החדשני? הירשמו כאן.

אל המשתתפים שכבר פורסמו, הצטרפו גם לארס בלומנגרן, חבר הנהלה באחת מחברות ההפקה העצמאיות הגדולות בשבדיה. אליין בדל שאחראית על שורה של תכניות מצליחות בבריטניה ומיכאל שמידט. השלושה מצטרפים למשתתפים מצמרת תעשיית הטלוויזיה והאינטרנט בעולם שיגיעו לחלוק את חזונם לגבי התפתחות התוכן הטלוויזיוני בעתיד הקרוב, כמו ארי עמנואל - מנכ"ל משותף של חברת WME, סוכנות הטאלנטים הגדולה בעולם. עמנואל היה מעורב בייזום תכניות טלוויזיה, פרויקטים בתחום הבידור והמדיה ואף עמד מאחורי המיזוג של WMA עם חברת אנדוור. בנוסף, עליו מבוססת הדמות של סוכן השחקנים ארי בסדרה המצליחה "הפמלייה".

במסגרת הכנס יוצגו תפיסות שונות לגבי עתיד הטלוויזיה תוך התייחסות לחידושים ומגמות עולמיות בתחום התוכן הטלוויזיוני והמדיה החדשה.

רשימת המשתתפים:

מר לארס בלומגרן
חבר הנהלה  Filmlance International - אחת מחברות ההפקה העצמאיות הגדולות בשבדיה (וחלק מקבוצת shine הבריטית). מפיק שותף של הסדרות The Bridge”" ו-"Back".
 
אליין בֶּדֶל - Elaine Bedell, Director of Comedy and Entertainment, ITV
אליין בדל הצטרפה ל-ITV כמנהלת מחלקת בידור וקומדיות במרץ 2009 ועומדת בראש צוות הפיתוח וההזמנות בז'אנרים אלה. בין השאר, היא אחראית על שורה של להיטים, כמו The X Factor, Britain's Got Talent ,Dancing on Ice ו- I'm A Celebrity. בדל עברה ל-ITV מה –BBC, שם שימשה כמבקרת פנים של מחלקת הפיתוח וההזמנות של תוכניות הבידור בכל ערוצי ה-BBC, בכל הפלטפורמות. 

 מיכאל שמידט
Michael Schmidt, Group Director, Creative Operations & Business Dev, Red Arrow
מנהל קבוצת - Red Arrow Entertainment Group. כעומד בראש הקבוצה ומי שאחראי על הניהול הקריאטיבי לצד הפיתוח העסקי, עוסק מר שמידט בכל ההיבטים של פיתוח וייצוא תוכן.

ארי עמנואל
ארי עמנואל. לוקח חלק בכנס
שמות אלו מצטרפים למי שכבר אישרו את השתתפותם בכנס:

ריק רוזן, חבר הועד המנהל ומנהל מחלקת הטלוויזיה ב-WME
רוזן משמש כחבר בוועד התכנון האסטרטגי של איגוד סוכני הכישרונות ומנהלת מחלקת הטלוויזיה. עובד בצמוד עם ארי עמנואל. מעבר לכך הוא חבר דירקטוריון של אקדמיית המנהיגות של לוס אנג'לס, וחבר בקרן Tower לחקר הסרטן. בעבר שימש כנשיא הדירקטוריון של אגודת הוליווד לרדיו ולטלוויזיה.
 
גב' טל איגואדו -  ישראל/ארה"ב
סגנית נשיא בפועל של מחלקת הדרמה ופיתוח תוכן מקורי בחברת FOX International Channels. בין היתר, חתומה על סדרות הדגל  "דקסטר" ו-"המתים המהלכים". היא תדון בתחייתו של הקומיקס בטלוויזיה וכוחם ההולך וגדל של שווקים בינלאומיים.
 
מר דורון חכמון – ארה"ב
מנהל מוצרים ואחראי online media בקבוצת UPC. אחראי הפצת תכנים טלוויזיוניים בווידאו, מידע, סלולר ופלטפורמות נוספות, כמו גם על קשרי החוץ של הקבוצה, מחקר ותכנון אסטרטגי. מר חכמון ידבר על הדרך שבה ענקי המדיה מתמודדים עם ריבוי פלטפורמות והאינטראקציה בין טלוויזיה למדיה חברתית.
 
דר' ניגל אנדרס קלברה - ספרד/ארה"ב
עומד בראש מיזם חדשני לטכנולוגיות הפצת מדיה באמצעות מודלים ייחודיים. הוא ידבר על תפקידם של מיזמי הפצה בעולם המדיה – מדוע אי אפשר בלעדיהם?
 
שי דוד – ישראל/ארה"ב
מייסד שותף ומנהל כספים "קלטורה" – חלוצה בתחום שיתופי מדיה  והראשונה שפתחה מאגר תוכנות של פתרונות ווידאו בקוד פתוח. שי ידבר על החשיבות של הפקה והפצה של תכני וידאו באמצאות משתמשי קצה – בכל  מכשיר ומכל מקום בעולם.
 
ג'ים לאודרבק – מנכ"ל Revision3
ג'ים לאודרבק מונה למנכ"ל החברה ב-2007 ומאז הכפיל את מספר הצופים פי 7. ואת ההכנסות פי 4 עם 39 שותפים. באמתחתו כבר 9 פרסים לתוכניות הרשת. לפני כן שימש ג'ים במשך 16 שנה בהנהלת "סניור" טכנולוגיה ומדיה ופיתח בה מיזמים חדשים.           
 
וויל טרביס - Will Travis, נשיא ושותף בחברת השיווק האמריקאית Sid Lee
לשעבר מנכ"ל אחת מחברות הפרסום הגדולה בעולם, Dentsu America וחבר דירקטוריון PROMAX BDA. בין לקוחותיו נמנו: קוקה קולה, נייק, סוני ומיקרוסופט. טרביס נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב החשובים בעולם, במשך שנים נחשב לאחד המרצים הפופולריים ביותר בכנסי PROMAX העולמיים.
 
רן הר נבו - Senior Vice President of Video, The AOL Network
סגן נשיא בכיר לווידאו ב- AOL, הישראלי שמוביל את חוויית הווידאו של ענקית הרשת AOL. הוא יצר 14 ערוצי וידאו שמספקים את תוכן הווידאו הרלוונטי ביותר ברשת בכל נושא. בנוסף הר נבו אחראי על היצירה וההפקה של תכני וידאו מקוריים של AOL. הר נבו הקים את 5min פורטל וידאו ענק ששילב חדשות, בידור ולייפסטייל. בספטמבר 2010 נרכשה החברה על ידי AOL  וכיום יש ברשותה ספריה של 300,000 קטעי וידאו ותכניות של 1,000 החברות הגדולות והמובילות באמריקה לצד תכנים של יוצרים עצמאיים, כולם זמינים עכשיו ב-AOL. 

לוגו BBC (יח``צ: Peter Macdiarmid, GettyImages IL)
ראש חטיבת הספורט של ה-BBC מגיע לארץ | יח``צ: Peter Macdiarmid, GettyImages IL
דייב גורדון - Head of Major Events, BBC Sport
דייב גורדון עומד בראש חטיבת אירועי הספורט ב- BBC Sport. מאז 2001 ולאחרונה ניהל את כיסוי אולימפיאדת לונדון 2012 עבור הרשת. דייב הצטרף ל BBC   כחודש אחרי אולימפיאדת מינכן. אולימפיאדת מוסקבה ב-1980 הייתה הראשונה בה נכח ולא החמיץ אף אולימפיאדה מאז סיאול 1988.
 
אנג'לה ג'יין - Director of Digital Channels, ITV
מנהלת את חטיבת הערוצים הדיגיטליים של רשת ITV ועוסקת ברכש של סדרות לערוצים השונים. ג'יין עמדה מאחורי רכישת תכנית הריאליטי  Lemon La Vida Loca שהושקה במהלך האולימפיאדה האחרונה (כשכולם צפו רק ב-BBC) וזכתה לנתוני צפייה הגבוהים ביותר מזה 4.5 שנים. בתקופה הקרובה צפויה ג'יין להשיק סדרת דרמה חדשה ובאביב צפויה לעלות עם קומדיה חדשה. 
 
אין תמונה
מהאנשים שהביאו לכם את "עקרות בית נואשות"
לויד בראון - Lloyd Braun, Co-Owner & Founding Partner, Berman Braun

בעלים בשותפות ומייסד בשותפות של  BermanBraun  תאגיד הפקת תוכן חוצה פלטפורמות: בטלוויזיה, באינטרנט ובקולנוע. אחראי על " אבודים", "עקרות בית נואשות" ו"האנטומיה של גריי" במהלך הקדנציה שלו כיו"ר ABC. לאחר עזיבתו את ABC ב-2004 הוא הצטרף לקבוצת !Yahoo וניהל את חטיבת התוכן של החברה. בעברו היה למנהלה של הזמרת שר, נשיא ברילסטיין-גריי בידור וצייד הכישרונות של דיסני. בתחילת דרכו בתחום הבידור הגה יחד עם המפיק דייוויד צ'ייס את הרעיון לתכנית הצליחה "הסופרנוס".
 
ג'וש ברגר - נשיא ומנהל האחים וורנר בבריטניה, אירלנד וספרד
אחראי על הפקת כל סרטי הארי פוטר ואחראי על הפעילות העסקית של האחים וורנר באנגליה לרבות סרטים בהפקת האחים וורנר, מחלקת הווידאו של החברה, מחלקת הבידור האינטראקטיבי, ההפצה הדיגיטלית ועוד. ביוני 2012 קיבל את אות ההוקרה CBE ממלכת אנגליה באירוע יום ההולדת השנתי שלה על שירותו ותרומתו לשיפור התעשייה והפיכתה ליצירתית יותר.

האמריקאי הקודם שזכה בפרס היה הארווי ויינשטיין בשנת 2004. ג'וש בן ה-45, בוגר הארוורד, הגיע לוורנר ב-1989 כמנהל מכירות. הקידום שלו היה מטאורי. בתוך שלוש שנים בלבד הוא כבר ניהל את המוקדים של ענקית המדיה בספרד ובפורטוגל. ב-1997, כבר בתפקידו כסגן נשיא החברה, הוא חולש על תחום הפיתוח העסקי ושירותי הצפייה בתשלום (PAY TV) של הרשת באירופה כולה. ג'וש הוא היזם, המוח ומי שתקע את עת החפירה מאחורי Leavesden האולפנים החדשים של וורנר, 15 קילומטר צפונית ללונדון, המשתרעים על פני 81 דונם.

>> מספר הכרטיסים מוגבל: לחצו כאן להרשמה לכנס