דקות אחרי שעלה על הבמה בטכניון, גילה משה פרץ שאשתו ירדן נכנסה לחדר הלידה. תשעה חודשים הוא חיכה לרגע הזה, וזה תפס אותו בזמן הכי לא מתאים. כזמר המקצוען שהוא ומתוך מחוייבות לסטודנטים הרבים שחיכו לו, פרץ בחר להמשיך את ההופעה כסדרה - ותוך כדי קיבל עדכונים מהאמרגן שלו, אמנון זנדני, על ההתפתחויות בחדר הלידה.

בשיחה עם רפי רשף ב"אינטימי" הערב (חמישי, אחרי המתמחים, ערוץ 12) הוא מספר: "הופעת צהריים, אנרגיה, כולם בתוך ההופעה, אני שר - אבל בכלל לא בכדור. הסטודנטים לא הבינו איפה אני נמצא בכלל".

"בין שיר לשיר עידכנו אותי. 'מה אמנון?', 'עוד מעט'. אחרי 25 דקות הוא אמר לי, 'אחד יצא' והראה לי תמונה. כל זה קורה באמצע הופעה. מתי השני? ידעתי שבין הראשון לשני זה עניין של חמש דקות. עברו עשר דקות ולא קרה כלום. הייתי בלחץ, לא ידעתי מה קורה. הכל מבעבע אצלי, ואני עדיין ממשיך את ההופעה".

View this post on Instagram

A post shared by Moshe Perez | משה פרץ (@mosheperezofficial)

אחרי כמה דקות מורטות עצבים ומתח גדול אותו ניסה להסתיר מהקהל, פרץ קיבל את הבשורה שלה חיכה. "אמנון אמר, 'שניים יצאו' והראה את התמונה של שניהם. עצרתי את המופע כדי לשתף אותם ואמרתי להם שבזמן שהופעתי נולדו לי תאומים בנים. התחלתי לבכות. הקדשתי לירדן את ההופעה, צילמו לה את זה ושלחו לה כשהייתה בבית החולים. סיימתי את ההופעה והדמעות לא הפסיקו לרדת לי, עד בית החולים פוריה. הם היו כל כך יפים, אפילו בתמונה הצלחתי להתחבר אליהם. זה אחד הרגעים שאני לא אשכח".