תחקיר: שני חזיזה

יהודה בלו שונא שקוראים לו מאלף ילדים אבל זה בדיוק מה שהוא עושה. בלו אחראי ליותר מ-3000 פעוטות שקופצים, רוקדים, צוחקים ובוכים מול המצלמות בפרסומות לטיטולים, במבה, גמדים וקינדר. בלו בן 47, בעל ניסיון של 12 שנה באימון ילדים לפרסומות, הוא אחד המבוקשים בתחום.

כשיום צילום בקמפיין פירסום עולה בין 50-150 אלף דולר, התפקיד של בלו דרמטי עוד יותר. הוא צריך לדאוג שהילד יעשה כל מה שמבקשים ממנו וזאת במסגרת ארבע שעות עבודה, לא כולל הפסקות כמו שקובע החוק, מה שהופך את בלו לבייביסיטר היקר ביותר בישראל.

מאות הורים פונים מדי חודש לסוכנויות השונות במטרה להפוך את ילדיהם לכוכבים בטלוויזיה. בישראל פועלות כיום כ-17 סוכנויות שמציעות פעוטות לפרסומות. מספר הילדים הרשומים בסוכנויות גדל משנה לשנה ב-2005 השתתפו מעל 3000 ילדים בפרסומות.