"עובדה" חוזרת לעונה חדשה ומסקרנת של תחקירים, חשיפות וכתבות מרגשות. רגע לפני פתיחת העונה החדשה קבלו את חמשת הכתבות הנצפות ביותר באינטרנט  - מהתיעוד של קרבות צה"ל בלבנון ועד שגרת יומה האמיתי של נינט.

כך נראה קרב אמיתי 6150 (תמונת AVI: עובדה)
כך נראה קרב אמיתי. איתי אנגל בדרום לבנון | תמונת AVI: עובדה
1) איתי אנגל התלווה ללוחמי הנח"ל שנקלעו לקרב פנים אל פנים עם החיזבאללה בדרום לבנון והביא צילומים נדירים מתוך הלחימה, החל מן היציאה למשימה ועד החזרה הביתה. הכתבה הכתה גלים ועוררה תגובות רבות. מאז שודרה הכתבה בחודש אוגוסט 2006 היא נצפתה באינטרנט על ידי רבע מיליון גולשים.

2) התחקיר "כנופיות ניו יורק" הביא את סיפורה של קבוצת עבריינים ישראלית בניו-יורק, שפורקה לפני כ-17 שנים, והרימה את ראשה בתל-אביב בשנים האחרונות. בחלקו הראשון הראה התחקיר כיצד פעלה החבורה של ג`וני אטיאס ואיתן חייא.
בחלקו השני נחשף מסע הנקמה שהגיע מארצות הברית לישראל, שנים אחרי שהאמריקנים שברו את המאפיה הישראלית.מאז שודר התחקיר בחודש אפריל 2008 הוא נצפה באינטרנט על ידי מאה אלף גולשים.

3) הסרט "נקמת לרנר" הביא את סיפורו של רוני לרנר, המחפש את מקום קבורתה של משפחתו שנרצחה בפולין בשנת 1943, על ידי תושבים מקומיים. לרנר, אחד מצאצאיה היחידים של המשפחה, חוזר לפולין למצוא עדויות לרצח ובעזרת עדותו הכתובה של אביו, יצחק לרנר, הופך רוני כל אבן כדי למצוא קצה חוט שיוביל לפתרון התעלומה. מאז שודר הסרט בחודש ספטמבר 2006 הוא נצפה באינטרנט על ידי 70 אלף גולשים.

מתה לחיות: נינט שלא הכרתם 18745 (תמונת AVI: עובדה)
נינט שלא הכרתם. יום בחייה | תמונת AVI: עובדה
4) בחודש יוני 2007 שברה נינט טייב, המאמי הלאומית, שתיקה תקשורתית רועמת של חודשים ודיברה על השנים הסוערות בחייה: על הלילה שאחרי ניצנים, על החיים בתוך ים הבזקי המצלמות וגם על הזוגיות עם יהודה. רוני קובן התלווה לנינט במשך שלושה ימים ותיעד את חייה האמיתיים מאחורי הקלעים בהופעות, בחדרי האיפור, במכונית, בשיעור פיתוח הקול ובבית. מאז שודרה הכתבה היא נצפתה באינטרנט על ידי 60 אלף גולשים.

5) התחקיר "בובות על חוט" חשף את הבעלים האמיתי של סוכנות הדוגמנות "רוברטו" - העבריין אסי ועקנין, ואת חשדות המשטרה לעבירות פליליות, הלבנת כספים ואיומים על דוגמניות שרצו לעזוב. מאז שודר התחקיר בחודש דצמבר 2006 הוא נצפה באינטרנט על ידי 50 אלף גולשים.

"עובדה", שלישי ב - 21:00

עוד בעובדה: הצצה לפרק הראשון של עובדה: תעשיית הנשק הישראלית בהודו; הנבחרת של איתי אנגל; הנבחרת של יגאל מוסקו; יש לכם סיפור מעניין? צוות עובדה מחכה לשמוע