דרמה מאחורי הקלעים בצמרת בנק הפועלים. זה קורה כשעובדת בבנק הפועלים מאשימה בכיר ביותר בבנק בכך שתקף אותה מינית באופן חמור ביותר. לטענת העובדת התקיפה קרתה במהלך נסיעת עבודה לחו"ל, כשאותו בכיר לקח אותה, יחד עם עובדים נוספים, לבילוי במועדון לילה – שם, היא מספרת, הם שותים אלכוהול בכמויות גדולות. בהמשך הלילה הם חוזרים למלון, ואז, לטענתה, הבכיר מזמין אותה לחדרו ומבצע בה מעשים מיניים חמורים ביותר.

לאחרונה, שנים אחרי האירוע, מחליטה העובדת להתלונן בפני הנהלת הבנק על המעשים, וזו בתגובה לוקחת אותה להליך בוררות חשאי, בראשות השופט לשעבר סטיב אדלר. אדלר קובע שלא ניתן להוכיח את טענות העובדת בנוגע להאשמות המיניות, אבל ממליץ לשלם לה פיצויי פרישה מוגדלים. לאור זאת, חתם לאחרונה הבנק על הסדר שתיקה שבמסגרתו תקבל מהבנק מיליוני שקלים, אבל נאסר עליה לדבר על הפרשה. גורמים בבנק אומרים ל"עובדה" שהעובדת שיקרה ולמעשה ניסתה לסחוט אותם. עמדה זו מעוררת את התהייה מדוע בחר, אם כן, בנק הפועלים לשלם לסוחטת סכומי עתק בהסדר חשאי, במקום ללכת למשטרה.

יצויין כי  לפני שנתיים בנק הפועלים כבר הסתבך בפרשה דומה, כשעובדת בבנק האשימה  את שמעון גל, מנהל החטיבה העסקית בבנק, במעשים מיניים כלפיה. כמו בסיפור הנוכחי, גם אז קיים הבנק הליך בוררות סודי. כאמור בפרשה  החדשה שחושפת "עובדה",  ההאשמות קשות אף יותר – ומכוונות כלפי בכיר מאוד בבנק -  אדם שפרש מתפקידו לאחרונה.

דוברת בנק הפועלים מסרה הערב בתגובה: "נשיא בית הדין הארצי לעבודה בדימוס, השופט סטיב אדלר, בדק חשש לביצועה של הטרדה מינית, וקבע חד משמעית, שלא התבצעו לא הטרדה מינית ולא התנכלות. העובדת קיבלה פיצויי פרישה מוגדלים, לפי המלצתו של השופט אדלר."