תגובות:

דובר ראש הממשלה:
ראש הממשלה בנימין נתניהו פגש את מר ג׳ייקובסון לפני שנים רבות כפי שפגש רבים אחרים, והוא מעולם לא ביקש ממנו דבר ולא הבטיח לו דבר. הוא גם לא ידע מאומה על קשר עסקי כלשהו בין ארי הרו לג׳ייקובסון.

תגובת דובר הליכוד:
לא הספקנו לנבור בלמעלה מחמישים הקלסרים ומאות החוזים והחשבוניות של קמפיין הליכוד מ-2009 - לפני למעלה משמונה שנים. עם זאת, אנחנו יכולים לומר בבטחה שהליכוד שילם בקפדנות עבור כל שירות שניתן לו והדבר נבדק ואושר על ידי גורמי הבקרה הפנימיים והחיצוניים כאחד.

רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ:
הכרתי את ג'ייקובסון דרך ידיד משותף והפכנו לחברים. הקשר איתו ניתק לפני כשבע שנים. מעולם לא ביקשתי מכל תורם שיסייע לי כלכלית וכל טענה אחרת הינה שקר. לא ביקשתי ולא קיבלתי מג'ייקובסון כל מימון לחתונת בתי או לשיפוץ דירה. אישור החניה הוענק לו לתקופה מוגבלת אחרי שתרם לכותל ספר תורה, בהתאם לנוהל - שבוטל מאז.

יועץ התקשורת של ארי הרו:
ג'ייקובסון שכר את חברת הייעוץ של ארי הרו רק לאחר פרישתו מלשכת נתניהו, והתשלום המדובר הוא שכר הטרחה עבור השירותים שהעניק למר ג'ייקובסון - פגישות בארץ ובחו"ל, דוחות, קשר עם גורמים עסקיים ועוד. בתום תקופת ההתקשרות הוחזר הרכב שהוענק להרו במסגרתה. כל ניסיון לרמוז שהתשלום היה עבור התקופה בה הרו שימש בתפקיד ציבורי, הוא שקרי ומופרך. כשנתיים לאחר שהסתיימה עבודת הייעוץ טען ג'ייקובסון, שהסכום שניתן היה הלוואה, ודרש להחזירו, אך הרו דחה זאת בתוקף.

צחי הנגבי:
מעולם לא פניתי אל ג'ייקובסון אישית לבקש תרומה. אך מאז שתרם בנדיבות, ובאופן חוקי, להגנתי המשפטית נפגשנו עשרות פעמים והתיידדנו. כשעזבתי את הכנסת הוא הציע שאייעץ לו והעמיד לרשותי רכב, אך כעבור ימים ספורים ראיתי שאיני יכול לסייע לו והרכב הוחזר.

אבי דיכטר:
התחברתי עם נתן לפני עשור כידיד ואוהב ישראל. לא הייתי בקיא בעסקיו או בנסיבות הסגרתו. ניסיתי ליצור עמו קשר ולסייע למשפחתו, אך ללא הצלחה.

יש לכם סיפורים בשבילנו – המייל האדום של עובדה Uvda@mako.co.il ובטלמסר 072-3944333. לטלמסר אפשר גם לשלוח הודעת SMS.